شناسهٔ خبر: 31885807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نمایش «هفت سین» به گلزار شهدای هویزه رسید+ تصاویر

گروه نمایشی اوستا در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، نمایش خیابانی «هفت سین » را در یادمان گلزار شهدای هویزه تقدیم به شهید علم‌الهدی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، گروه نمایشی اوستا استان ایلام که با نمایش خیابانی «هفت سین» منتخب حضور در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» حضور دارد؛ پس از ورود به استان خوزستان نخستین اجرای خود را  تقدیم به شهدای هویزه و شهید علم الهدی کردند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان با موضوع شهدای غواص با استفاده از عناصر بصری و موسیقی پیش از این در رویدادهای ملی دیگر حضور داشته است.

نمایش خیابانی ،«هفت سین» با تک بازی مالک آبسالان هنرمند برجسته تئاتر دفاع مقدس از شهرستان دهلران استان ایلام در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور که توسط سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس کشور و بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۲۷ اسفند ۹۷ آغاز شده است، پذیرای کاروان‌های راهیان نور است.

نمایش «هفت سین» به گلزار شهدای هویزه رسید+ تصاویر

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: شهناز آئینی موسیقی، میثم پیرزادی سمعی بصری هادی آبسالان طراحی فضا و جهانگیر جابری بعنوان مدیر تدارکات همکاری دارند و پس از اجرا در یادمان شهدای هویزه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و محوطه مسجد جامع خرمشهر میزبان زائرین سرزمین نور ومیهمانان نوروزی خواهد بود.

نمایش‌های «55دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از خوزستان، «راز دیوان» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از البرز که توسط هئیت کارشناسی و داوری برای حضور در سومین همایش انتخاب شده‌اند طی روزهای آینده در این جشنواره اجرا خواهند شد.

نمایش «هفت سین» به گلزار شهدای هویزه رسید+ تصاویر

نمایش «هفت سین» به گلزار شهدای هویزه رسید+ تصاویر

 

انتهای پیام/ 121

نظر شما