شناسهٔ خبر: 31854041 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی:

برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی ادامه دارد

نصر: سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی از بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر از تسنیم، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون برف شدید در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در حال بارش است اظهار داشت: در اتوبان پیامبر اعظم از تبریز به زنجان هم کولاک شدید وجود دارد لذا رانندگان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی از شهروندان خواست تا به دلیل لغزندگی جاده‌ها و جلوگیری از تصادفات، فاصله طولی با سایر خودروها را رعایت کنند افزود: خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز و خودداری از تغییر مسیر ناگهانی در این روزهای برفی ضرورت دارد.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مسافرین و رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: در صورت ضرورت سفر، رانندگان قبل از حرکت از سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارندگی در اغلب شهرهای استان، به ویژه خیابان‌های سطح شهر تبریز و جاده‌های منتهی به تبریز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم عزیز با رعایت نکات ایمنی در ترددها، احتیاط را جدی بگیرند.

انتهای پیام /

نظر شما