شناسهٔ خبر: 31838868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز:

55 بقعه متبرکه میزبان طرح آرامش بهاری هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 14 فروردین 98 خبر داد و گفت: 55 بقعه متبرکه میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان البرز هستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس از البرز با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همزمان با فرارسیدن سال نو در بقاع متبرکه استان برگزار می شود, گفت: 55بقعه متبرکه میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان البرز هستند.

مدیرکل سازمان اوقاف استان البرز با بیان اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی است، گفت: با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی از این طرح استفاده خواهیم کرد.

صالحی یکی دیگر از دلایل برگزاری این طرح را بهره برداری مطلوب از فضای بقاع متبرکه خواند و افزود: ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت میان زائران بقاع متبرکه و امامزادگان از دیگر اهداف اجرای این طرح در ایام تعطیلات بهار است.

صالحی اضافه کرد: احیاء, تبلیغ و ترویج سنت های اسلامی از اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری است که ارتقاء سطح فرهنگی و تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به مکان فرهنگی را به دنبال دارد.

وی تاریخ برگزاری این آیین را از 28 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 برشمرد و ادامه داد: 55 بقعه متبرکه میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان البرز هستند.

برگزاری جشن نوروزی در بقاع متبرکه استان البرز

مدیرکل اوقاف استان البرز تصریح کرد: جشن عید نوروز در بقاع متبرکه و امامزادگان سطح استان با حضور خانواده شهدا, جامعه قرآنی, زائران و مسافران برگزار خواهد شد؛ این آیین با ختم سوره یاسین, مرثیه سرایی قرائت دعای توسل و تحویل سال و مدح حضرت علی (ع) همراه است.

انتهای پیام/م/1102/س/3

 

نظر شما