شناسهٔ خبر: 31825937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بقاع متبرکه حاجی آباد پذیرای مسافران نوروزی

مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد از اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

داوود رستگارمسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسراستان دراین شهرستان اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در امامزاده‌های سیدمحمد (ع) و دیگر امامزادگان در این شهرستان به مرحله اجرا در می‌آید.
مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت:این طرح شامل ویژه برنامه لحظه تحویل سال، اعزام ۲ مبلغ از قم و همچنین ۸ مبلغ بومی برای سخنرانی، برپایی خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های حجاب و عفاف، پاسخ به مسائل شرعی و شبهات، مشاوره، غرفه کودک، شهدا، چند رسانه‌ای است
داوود رستگارمسئول افزود:اداره اوقاف با هدف بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان این طرح را اجرا می‌کند.
وی گفت: غبارروبی و نظافت بقاع متبرکه، پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران، آماده سازی فضا‌های خدماتی از قبیل: پاکیزه کردن صحن و رواق و زائرسراها، سرویس‌های بهداشتی، تامین آب سالم، روشنایی بقاع متبرکه و حفظ امنیت لازم در اماکن متبرکه از برنامه‌های این ایام است.
مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان حاجی آباد بااشاره به اینکه سال ۹۸ هفتمین سال است که این اداره در برپایی خیمه معرفت در جوار مرقد مطهر امامزاده سید محمد (ع) با همکاری ارگان‌های فرهنگی اقدام می‌کند افزود:مسافران و میهمانانی که در تعطیلات نوروزی به حاجی آباد سفر می‌کنند می‌توانند با آرامش کامل بقاع متبرکه و امامزاده‌ها را زیارت کنند و در صحن آن‌ها رایگان مستقر شوند.
طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ارتقاء سطح فکری و معنوی زائران و مسافران نوروزی وارایه خدمات مختلف هر ساله در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ۹۸در ۳۱ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح آرامش بهاری در حاجی آباد

نظر شما