شناسهٔ خبر: 31818356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان اردبیل مطرح کرد

آماده باش مرکز مدیریت راه های استان اردبیل

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از آماده باش مرکز مدیریت راه‌های استان جهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های اردبیل اظهار کرد: این مرکز در دو بخش اطلاع‌رسانی و مدیریت سوانح جاده‌ای به مسافران ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: در بخش مدیریت سوانح جاده‌ای 39 دوربین نظارت تصویری فعال است که 37 مورد در جاده‌های استان مستقر شده‌اند و به‌صورت مستمر وضعیت محورهای مواصلاتی را به ثبت می‌رسانند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: علاوه بر این 64 دستگاه تردد شمار، 27 سامانه ثبت تخلفات سرعت، یک دستگاه توزین حین حرکت، 230 بنر و بیلبورد اطلاع‌رسانی نوروزی و یک دستگاه تابلوی متغییرخبری نیز در محورهای مواصلاتی نصب شده و مورد استفاده است.

رحمتی بیان داشت: در بخش اطلاع‌رسانی به کاربران نیز شماره تماس 141 مورد استفاده بوده و مسافران می‌توانند از وضعیت محدودیت‌های ترافیکی و آب و هوایی محورهای مواصلاتی شهرهای مختلف مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت 141 و دانلود اپلیکیشن آن از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی به‌ویژه در گردنه‌های لنگان، صایین، بودالالـــو و کولاک در گردنه الماس هستیم و در سایر محورها نیز به‌خاطر بارش باران جاده خیس و لغزنده است.

رحمتی با اشاره به ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل اذعان داشت:با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/3463/111

نظر شما