شناسهٔ خبر: 31824124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۹ دوربین نظارت تصویری در جاده‌های استان اردبیل فعال شد

R41374/P/S6,49/CT11

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌باش مرکز مدیریت راه‌های استان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با ۳۹ دوربین نظارت تصویری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزرش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های اردبیل اظهار داشت: این مرکز در دو بخش اطلاع رسانی به مسافران و مدیریت سوانح جاده‌ای خدمات ارائه می‌کند که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با فعالیت این مرکز زمینه برای سفری ایمن را در محورهای مواصلاتی استان فراهم کنیم.

وی افزود: در بخش مدیریت سوانح جاده‌ای 39 دوربین نظارت تصویری فعال است که 37 مورد در جاده‌های استان مستقر شده‌اند و به صورت مستمر وضعیت محورهای مواصلاتی را به ثبت می‌رسانند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: علاوه بر این 64 دستگاه تردد شمار، 27 سامانه ثبت تخلفات سرعت، یک دستگاه توزین حین حرکت، 230 بنر و بیلبورد اطلاع رسانی نوروزی و یک دستگاه تابلوی متغییرخبری نیز در محورهای مواصلاتی نصب شده و مورد استفاده است.

رحمتی بیان کرد: در بخش اطلاع‌رسانی به کاربران نیز شماره تماس 141 مورد استفاده بوده و مسافران می‌توانند از وضعیت محدودیت‌های ترافیکی و آب و هوایی محورهای مواصلاتی شهرهای مختلف مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت 141 و دانلود اپلیکیشن آن از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند که انتظار می‌رود برای داشتن سفری بدون مشکل قبل از اقدام به حرکت در محورهای مواصلاتی از وضعیت جاده‌های اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما