شناسهٔ خبر: 31813362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار اصفهان:

کسبه نجف‌آباد را به انصاف می‌شناسم

استاندار اصفهان با منصف خواندن کسبه نجف‌آباد گفت: سال‌های قبل بنده بیشتر خریدهای منزل را در این شهر انجام می‌دادم و از نزدیک با خلق‌ و خو و انصاف بازاریان نجف‌آباد آشنا هستم، تخلفات هم در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بسیار کمتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، بعدازظهر امروز آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی شهرداری نجف‌آباد با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، حجت‌الله غلامی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری،  امام‌جمعه، فرماندار، شهردار نجف‌آباد و خانواده معزز شهدا در جوار مزار شهدای این شهر برگزار شد.

عباس رضایی در حاشیه این افتتاحیه‌ها اظهارداشت: معتقدیم که نجف‌آباد شهر ویژه است، زیرا کجای کشور می‌توان شهری پیدا کرد که شهدایی چون کاظمی، آیت و منتظری داشته باشد یا کدام شهر را سراغ دارید که این‌گونه همبستگی و همدلی بین مسؤولان و مدیران آن باشد، پس به‌حق نجف‌آباد ویژه است.

استاندار اصفهان با منصف خواندن کسبه نجف‌آباد  افزود: سال‌های قبل بنده بیشتر خریدهای منزل را در این شهر انجام می‌دادم و از نزدیک با خلق‌ و خو و انصاف بازاریان نجف‌آباد آشنا هستم، تخلفات هم در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: امروز جنگ است و محدودیت‌ها زیاد، تحریم و استکبار جهانی سخت در حال برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور ما هستند و قسم می‌خورم که شرایط امروز بسیار سخت است، تحریم‌ها از مرز کشور به کشور گذشته و به شرکت‌ به‌ شرکت رسیده و ما از مردم انتظار داریم با صبر و استقامت، و از مسؤولان که با درایت خود باعث شوند در این امتحان الهی سربلند  شویم.

به گزارش فارس گام دهم پروژه‌های عمرانی، خدماتی،فرهنگی و ترافیکی شهرداری نجف‌آباد در سال 97 بااعتباری بالغ‌بر 270 میلیارد ریال انجام شد که از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به بهسازی و نوسازی بازار نجف‌آباد، محور گردشگری بوستان زندگی (بیشه)، بلوار شهدا حدفاصل خیابان آیت تا بوستان زندگی ( بیشه)، بلوار جانبازان، میدان  نجف اشرف (ورودی غرب شهر) و اجرای آسفالت به مساحت 28000 مترمربع اشاره کرد.

 

 

 

انتهای پیام/63109/ج20/

نظر شما