شناسهٔ خبر: 31353206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

محرومیت‌زدایی در استان بوشهر با تلاش مضاعف دنبال شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی در استان بوشهر با تلاش مضاعف دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست با سررابطین کانون‌های آستان قدس رضوی در بوشهر اظهار داشت: آستان قدس رضوی تلاش‌های گسترده‌ای در راستای رفع محرومیت و کمک به محرومان داشته است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت خادم‌یاران، بیان کرد: خدمت به اهل بیت(ع) خدمت به خود و جامعه است چون اهل بیت(ع) نیازی به این خدمت ندارند.

وی خادمیاران را پل ارتباطی آستان قدس با مردم دانست و افزود: همه سود این خدمت به اهل بیت(ع) برای خادم است و نیاز است با اخلاص وجود و تمام توان در این فضا قرار گیرید و قیمت خود را بالا ببرید.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: این فرصتی است که بتوانید نظام اجرایی استان را متحول کنید و این کار شدنی است. باستی در جهت محرومیت‌زدایی استان تلاش مضاعفی صورت گیرد و اولویت توجه باید به فقرا و مستضعفان معطوف شود.

وی مصحابت با اهل بیت(ع) یک فرصت عنوان کرد و ادامه داد: این فرصت خدمت در پرتو ولایتمداری نسبت به حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت گذاری در راستای حوزه کاری انسان سطح شخصیت خود را نشان می دهد و قیمت انسان را بالا می برد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تحول خوبی در آستان قدس رضوی صورت گرفته است، ابراز داشت: یکی از این تحولات توسعه خدمات رضوی از مشهد به کل کشور بوده است.

در پایان این جلسه احکام خادمیاران توسط توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به آنان اعطا شد.

نظر شما