شناسهٔ خبر: 31350278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعطای احکام خادمیاران استان بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر احکام خادمیاران آستان قدس رضوی در این استان را اعطا کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، در نشست با سررابطین کانون های آستان قدس رضوی در بوشهر، تاسیس این دفتر و به دنبال آن کانون ها را باعث نهادینه شدن فرهنگ رضوی در استان دانست  و گفت : خدمت به اهل بیت(ع) ، خدمت به خود و جامعه است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صحابت با اهل بیت(ع) را یک فرصت دانست و اظهار داشت: این فرصت خدمت در پرتو ولایتمداری نسبت به حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت گذاری در راستای حوزه کاری انسان سطح شخصیت خود را نشان می دهد و قیمت انسان را بالا می برد.

وی افزود: همه سود این خدمت به اهل بیت(ع) برای خادم است و نیاز است با اخلاص وجود و تمام توان در این فضا قرار گیرید و قیمت خود را بالا ببرید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تحول خوبی در آستان قدس رضوی صورت گرفته است، ابراز داشت: یکی از این تحولات توسعه خدمات رضوی از مشهد به کل کشور بوده است.

امام جمعه بوشهر خادمیاران را پل ارتباطی آستان قدس با مردم عنوان کرد و گفت: این فرصتی است که بتوانید نظام اجرایی استان را متحول کنید و این کار شدنی است. بایستی در برای محرومیت دایی استان تلاش مضاعفی صورت گیرد و اولویت توجه باید به فقرا و مستضعفان معطوف شود.

 

نظر شما