شناسهٔ خبر: 31352562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دومین بازی پلی‌آف لیگ برتر والیبال روی می‌دهد

جدال کاله مازندران با خاتم اردکان در روز حمایت پرشور هواداران آملی

تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در عصر فردا یک‌شنبه در خانه میزبان خاتم اردکان است و می‌خواهد با دومین پیروزی راهی جمع چهار تیم مرحله پایانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دست به شاهکار بزرگی زدند و در خانه حریف خاتم اردکان تیم پرمهره و قهرمان باشگاه‌های آسیا را سه بر دو شکست دادند.

در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا یک‌شنبه سبزجامه‌گان کاله در خانه میزبان خاتم اردکان هستند و می‌خواهد با دومین پیروزی راهی جمع چهار تیم مرحله پایانی شود.

نماینده مازندران با توجه به پیروزی گذشته در خانه حریف کار بسیار راحت‌تری نسبت به خاتم اردکان دارد و به حمایت هواداران خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) دل بسته است.

خاتم اردکان که از تیم‌های پرهزینه و بزرگ کشورمان محسوب می‌شود تنها راه صعود به مرحله دوم پلی‌آف را شکست کاله در آمل و کشاندن سرنوشت بازی به سومین دیدار در اردکان می‌داند.

تیم جوان و جویای نام والیبال کاله مازندران تنها نماینده این استان شمالی در لیگ برتر والیبال در بین 13 تیم لیگ رده ششم را کسب کرده و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

چهار دیدار حساس و نفس‌گیر در دور برگشت مرحله پلی‌آف دنبال می‌شود که مرتضی اکرمی و علیرضا قریب امر قضاوت را در آمل عهده‌دار هستند.

ناظر داوری در این دیدار حساس احمد بندری و ناظر سازمان لیگ یونس حسن‌زاده خواهد بود.

در دیگر دیدارها هم شهرداری ورامین با شهرداری گنبد نبرد می‌کند، پیکان تهران به مصاف سایپا دیگر تیم خودروساز پایتخت‌نشین می‌رود و پیام خراسان به مصاف فولادسیرجان ایرانیان می‌رود.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیمی میزبان است که در جدول رده بالاتری را به خود اختصاص داده باشد و در مجموع سه بازی تیمی که دو پیروزی را از آن خود کند به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

به گزارش فارس، تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف را شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین قابت‌ها، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد تشکیل می‌دهند که نبردهای سختی را طی روزهای آینده در پیش دارند.

انتهای پیام/86012/ج

برچسب‌ها:

نظر شما