شناسهٔ خبر: 31351055 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نمايشگاه توانمندي هاي بانوان در مهاباد گشايش يافت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - مهاباد - ايرنا - به مناسبت گراميداشت ولايت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، نمايشگاهي از توانمندي هاي بانوان مهاباد با حضور فرماندار و جمعي از مسوولان در تالار وحدت اين شهرستان گشايش يافت.

مسوول امور بانوان فرمانداري مهاباد روز شنبه در حاشيه اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين نمايشگاه به طور مشترک توسط مرکز فني و حرفه اي خواهران و اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و همکاري شهرداري مهاباد برپا شد.
هاجر پورآذري افزود: در اين نمايشگاه 23 هنرمند اين شهرستان آثار خود را در قالب 16 غرفه در زمينه گليم و قالي بافي، معرق و منبت کاري، عروسک سازي، هنرهاي تزييني، هنرهاي تجسمي، سرويس سري دوزي و پوشاک را به نمايش گذاشتند.
وي گفت: اين نمايشگاه نيز در راستاي معرفي و حمايت از محصولات و توليدات با کيفيت زنان توانمند و کارآفرين مهاباد برپا شده است.
پورآذري اضافه کرد: حمايت از اشتغال زنان سرپرست خانوار علاوه بر اينکه از ايجاد آسيب هاي اجتماعي پيشگيري مي کند، منجر به سوددهي و ارتقاي سطح زندگي اين قشر از جامعه مي شود.
مسوول امور بانوان فرمانداري مهاباد يادآور شد: اين نمايشگاه تا 10 اسفندماه جاري در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 16 عصر براي بازديد علاقه مندان داير خواهد بود.
به گزارش ايرنا، سه شنبه اين هفته مصادف با هفت اسفند ماه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) مي باشد و به نام روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نام گذاري شده است.
9903/6185/3072
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما