شناسهٔ خبر: 31350948 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه توانمندی های بانوان در مهاباد گشایش یافت

مهاباد - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، نمایشگاهی از توانمندی های بانوان مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در تالار وحدت این شهرستان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

مسوول امور بانوان فرمانداری مهاباد روز شنبه در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به طور مشترک توسط مرکز فنی و حرفه ای خواهران و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری شهرداری مهاباد برپا شد.
هاجر پورآذری افزود: در این نمایشگاه 23 هنرمند این شهرستان آثار خود را در قالب 16 غرفه در زمینه گلیم و قالی بافی، معرق و منبت کاری، عروسک سازی، هنرهای تزیینی، هنرهای تجسمی، سرویس سری دوزی و پوشاک را به نمایش گذاشتند.
وی گفت: این نمایشگاه نیز در راستای معرفی و حمایت از محصولات و تولیدات با کیفیت زنان توانمند و کارآفرین مهاباد برپا شده است.
پورآذری اضافه کرد: حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار علاوه بر اینکه از ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، منجر به سوددهی و ارتقای سطح زندگی این قشر از جامعه می شود.
مسوول امور بانوان فرمانداری مهاباد یادآور شد: این نمایشگاه تا 10 اسفندماه جاری در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سه شنبه این هفته مصادف با هفت اسفند ماه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد و به نام روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نام گذاری شده است.
9903/6185/3072

نظر شما