شناسهٔ خبر: 31328528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

نخستین برد پیکان و نساجی با فرکی و جلالی

پدیده دوباره برد، قطبی بالاخره باخت

تیم‌های پدیده مشهد و سپیدرودرشت از ساعت 15:30در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با دو گل به برتری رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته چهار مسابقه برگزار شد. که در مهم‌ترین آنها پدیده مشهد با غلبه بر سپید رود موقتا به رده دوم رسید و فولاد نیز بعد از چند هفته قدرت‌نمایی با افشین قطبی، مغلوب نساجی مازندران شد.

 تساوی جنوبی‌ها

در اولین دیدار روز دوم و از ساعت 15 مصاف دو تیم استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر با تساوی یک - یک به پایان رسید. این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز، استادیوم خانگی تیم استقلال خوزستان برگزار شد، در نیمه اول با موقعیت‌های زیادی از سوی هر دو تیم همراه بود، اما نه شاگردان بوستانی و نه شاگردان سرجیو، نتوانستند از این موقعیت‌ها بهره ببرند و گلی را به ثمر برسانند. نیمه دوم این بازی به نسبت نیمه اول موقعیت زیادی نداشت اما گل صنعت نفت آبادان در دقیقه ۶۹ روی ارسال میلاد جهانی از نقطه کرنر و ضربه سر وفا هخامنش به ثمر رسید. در ادامه ایوب کلانتری در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند. درنهایت تلاش دو تیم برای زدن گل دوم ثمری نداشت تا این بازی با نتیجه یک - یک پایان یابد و دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی ورزشگاه غدیر اهواز را ترک کنند.

 اولین باخت قطبی

در ادامه این رقابت‌ها نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت 15:30 جمعه به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان مجید جلالی با نتیجه 2برصفر به برتری رسیدند تا بعد از چهار هفته طعم پیروزی را بچشند. همچنین این اولین پیروزی نساجی با سرمربیگری مجید جلالی بود. در این بازی ابتدا مهرداد عبدی در دقیقه ۳۴ روی سانتر ارسالی از روی نقطه کرنر و غفلت مدافعان فولاد، گل نخست نساجی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز نساجی در دقیقه ۷۰ صاحب موقعیت پنالتی شد و جورجی گولسیانی توانست این توپ را به گل تبدیل کند.

 تداوم موفقیت‌های تیم یحیی

تیم‌های پدیده مشهد و سپیدرودرشت از ساعت 15:30در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با دو گل به برتری رسیدند. گل اول پدیده در این بازی در دقیقه ۳۹ روی سانتر محمد آقاجانپور و ضربه سر یونس شاکری به ثمر رسید. شاکری در نیمه دوم نیز درحالی که ۱۰ دقیقه تا پایان بازی باقی‌مانده بود روی یک ضدحمله تندوتیز و با پاس بهنام برزای دروازه تیم سپیدرود رشت را گشود.

 پایان سریال شکست‌های پیکان

درنهایت دیدار دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پیکان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید. این بازی که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، در نیمه اول با حملاتی از تیم ماشین‌سازی همراه بود اما این تیم پیکان بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۴ از روی نقطه کرنر، سعید واسعی موفق شد با ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را باز کند تا نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی پایان یابد. نیمه دوم باز هم تیم ماشین‌سازی بود که در خانه خود قصد جبران نتیجه را داشت اما نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند و درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید و این تیم پیکان بود که توانست سه امتیاز خارج از خانه این بازی را به‌دست آورد.

نظر شما