شناسهٔ خبر: 31324921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال

پدیده جای پرسپولیس را گرفت

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۴ بازی در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد که پدیده در حالی که در خانه پذیرای تیم سپیدرود بود توانست با دو گل این تیم را شکست دهد و به رتبه دوم صعود کند. فولاد که در قائمشهر به مصاف نساجی رفته بود ۲ بر فر شکست خورد تا اولین باخت قطبی در لیگ برتر صورت گیرد. در تبریز در حالی که ماشین سازی میزبان پیکان نتوانست قدر این میزبانی را بداند و یک بر صفر برابر شاگردان فرکی متحمل شد. دیدار امروز استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری: در حساس‌ترین بازی امروز شاگردان گل محمدی در خانه پذیرای شاگردان علی کریمی بودند. پدیده که در جام حذفی برابر پرسپولیس شکست خورده بود تقریبا با این برد برابر سپید رود توانست موقعیت شان در جدول حفظ کنند. به این ترتیب پدیده ۳۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت. ازنکات جالب این دیدار حضور علیرضا فغانی به عنوان داور پشت دروازه بود.
در دیگر بازی امروز پیکان در تبریز میهمان ماشین سازی بود که با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید. این بازی که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، سعید واسعی در دقیقه ۴۴ از روی نقطه کرنر، موفق شد با ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را باز کرد تا نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی پایان یابد. در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی علی رغم تلاش فراوان که قصد جبران نتیجه را داشت نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید و این تیم پیکان بود که توانست سه امتیاز خارج از خانه این بازی را به‌دست آورد.
در ادامه دیدار‌ها تیم‌ها، نساجی مازندران و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان مجید جلالی با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا بعد از چهار هفته طعم پیروزی را بچشد. همچنین این اولین پیروزی نساجی با سرمربی‌گری مجید جلالی است. نساجی به این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید. فولاد نیز با ۲۵ امتیاز در رده ششم باقی ماند.
مصاف دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز، استادیوم خانگی تیم استقلال خوزستان برگزار شده بود نه شاگردان بوستانی و نه شاگردان سرجیو، نتوانستند از این موقعیت‌ها بهره ببرند و گلی را به ثمر برسانند. درنیمه دوم این بازی صنعت نفت آبادان در دقیقه ۶۹به گل رسید و در ادامه ایوب کلانتری در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند.
در ادامه بازی‌های هفته هفته نوزدهم فردا از ساعت ۱۶ پرسپولیس میهمان تیم مسجدسلیمان است. بانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی بازیکنان این تیم برای سفر به مسجدسلیمان و دیدار با نفت را اعلام کرد بوژیدار رادوشوویچ در این فهرست قرار ندارد. غایب بزرگ فهرست البته، باثبات‌ترین بازیکن سرخپوشان در سال‌های اخیر بوده است. سید جلال حسینی در فهرست بازی قرار ندارد و باید برنامه‌های درمانی را دنبال کند.

نظر شما