شناسهٔ خبر: 31299367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی استقلال: «پاتوسی» بازیکن 90 دقیقه ای نیست

تهران- ایرنا- «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «آیاندا پاتوسی» بازیکن بسیار خوبی است و از عملکرد او در دیدار برابر تیم پارس جنوبی رضایت داریم اما او هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ وینفرد شفر پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه تمامی بازی های لیگ برتر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: همه بازی ها برای ما مهم است و از ما می خواهند که در تمامی آنها به پیروزی برسیم.
وی درباره تیم پارس جنوبی جم نیز اظهارداشت: حریف امشب ما تیم بسیار قدرتمندی بود و برای شکست این تیم باید تلاش صد در صدی می کردیم.
سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: در این بازی، خوب بودیم اما نکته ای که فراموش کردیم گل های سوم و چهارم بود که نشد. با این حال به بازیکنانم بابت این برد تبریک می گویم.
شفر درباره پاتوسی نیز گفت: می دانستیم بازیکن بسیار خوبی است و عملکردش را دیده بودیم. از این رو درخواست کردیم به تیم اضافه شود.
شفر اضافه کرد: اما او هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست و به همین دلیل در 20 دقیقه آخر او را از زمین خارج کردیم.
وی درباره شایعه اختلاف با هیات مدیره باشگاه استقلال و بیانیه مدیرعامل این باشگاه نیز گفت: مدیریت از بعضی از مصاحبه ها نگران و به همین دلیل آن بیانیه صادر شد. اما من ارتباط خوبی با تمامی باشگاه از مدیریت ارشد تا تدارکات تیم دارم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا «گوانسالوس» اضافه وزن دارد یا نه نیز اظهار داشت: این بازیکن اضافه وزن دارد و باید به او بیشتر کمک کنیم تا وزن خود را کم کند.
شفر در پاسخ به سوال دیگری درباره اعتراض های متعدد بازیکنان تیم استقلال به داوری و اینکه این موضوع در بازی های لیگ قهرمانان برای این تیم مشکل ساز نمی شود، تصریح کرد: به نظرم استقلال از داوری زیاد شانس نیاورده است.
سرمربی استقلال ادامه داد: در دیدار قبلی برابر تراکتورسازی «اشکان دژآگه» بر روی مدافع ما خطا کرد که داور ندید با این همه نسبت به اعتراض بازیکنان به داور نقد دارم و معتقدم اشتباهی که در بازی تیم ملی برابر ژاپن رخ داد، می تواند در دیدارهای لیگ قهرمانان نیز برای نمایندگان ایرانی تکرار و آنان را با مشکل مواجه کند.
سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: به رغم اینکه بازی سختی بود اما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که البته گل نشد.
وی افزود: اینکه برای گلزنی شانس داریم خوب است اما باید موقعیت هایی که بدست می آوریم گل شود.
شفر درباره بازی بازیکنانش در نیمه دوم دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: بازیکنانم در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند از این رو موقعیت های زیادی خراب کردیم. معتقدم ابتدا باید اختلاف را به 3 گل می رساندیم و بعد راحت تر بازی می کردیم.
به گفته وی، نتیجه عادلانه در این دیدار نتیجه 3 بر صفر بود.
سرمربی استقلال در ادامه به سخنان گزارشگر دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم نیز اعتراض کرد و افزود: مهدی رحمتی 440 بازی در لیگ انجام داده و پژمان منتظری نیز یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال با او کار کرده ام و باید به این بازیکنان احترام گذاشته شود.
شفر اضافه کرد: نمی دانم گزاشگر بازی امروز پیراهن چه رنگی به تن داشت و شاید اطلاع درستی از فوتبال ندارد. معتقدم اگر بازیکنان ما را نمی شناسند، نباید گزارش کند و از ایران برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره ترکیب تیم استقلال در دیدار برابر تیم تراکتورسازی نیز گفت: ترکیب ما در آن دیدار ترکیب خوبی بود و اگر «اشکان دژآکه» با دریافت کارت قرمز از زمین بازی خارج می شد، ما آن بازی را می بردیم. آن وقت همه می گفتند ترکیب استقلال خیلی خوب بود.
وی ادامه داد: شب گذشته و در جریان دیدار تیم های بارسلونا و لیون یکی از بازیکنان تیم بارسلونا که 80 میلیون دلار قیمت دارد فقط پنج دقیقه بازی کرد. بازی های ما رفته رفته بیشتر می شود از این رو همه بازیکنان باید آماده باشند و بازی کنند ما به همه آنان نیاز داریم.
سرمربی استقلال ادامه داد: در این فصل هم همانند فصل گذشته در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتیم و بازی های سختی پیش رو داریم. امیدوارم با مشکل جدی همانند مصدومیت های طولانی مواجه نشویم.
وی در پایان صعود تیم ذوب آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به باشگاه ذوب آهن و کادر فنی این تیم تبریک گفت و افزود: به ذوب آهن بابت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم و معتقدم این صعود برای فوتبال ایران می تواند اتفاق های خوبی را رقم بزند.
ورزشی **9144**9129

نظر شما