شناسهٔ خبر: 66621452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویسی:‌ نمایندگان خوزستان شرایط خوبی ندارند/ بازی با استقلال حیاتی نیست!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: متاسفانه نماینده‌های خوزستان امسال شرایط خوبی ندارند و برای ماندن در لیگ می‌جنگند و به نظر من پس از پایان فصل باید مسئولان خوزستان باید برای پیدا کردن مشکل دست به کار شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فولاد خوزستان برابر استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: هفته‌های آخر بازی‌ها بسیار حساس است و هیچ تیمی نباید اشتباه کند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی و تیم‌های پایین جدولی هم برای بقا می‌جنگند. ما برابر استقلال باهوش بازی می‌کنیم و امیدوار هستیم در آزادی بتوانیم امتیاز به دست آوریم.

وی در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: متاسفانه نماینده‌های خوزستان امسال شرایط خوبی ندارند و برای ماندن در لیگ می‌جنگند. به نظر من پس از پایان فصل باید مسئولان خوزستان جلسه‌ای برگزار کنند که بدانند چه اتفاقی برای نماینده‌های خوزستان افتاده است. حداقل از سه تیم خوزستان ۲ تیم باید در لیگ بمانند چون خوزستان بهترین هواداران را دارد.

سرمربی تیم فولاد درباره مصدومان و محروم تیمش برابر استقلال یادآور شد: جفرسون باهیا را به دلیل اینکه در دیدار قبلی‌مان کارت قرمز گرفته است، در اختیار نداریم.

ویسی درباره اینکه چرا فولاد در آسیا نتوانست نتیجه بگیرد، اضافه کرد: فولاد از اول فصل درگیر حاشیه شد و علی منصوریان این تیم را برای آسیا بسته بود چون منصوریان با من هم صحبت می‌کرد. فولاد از لحاظ امکانات و بازیکن همه‌ چیز داشت اما متاسفانه تیم مسیر اشتباهی را پیش گرفت. در ابتدای فصل هواداران با منصوریان رابطه خوبی نداشتند و بعضی از بازیکنان هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. اما در حال‌حاضر همه دست به دست هم داده‌ایم که بتوانیم فولاد را در لیگ ماندگار کنیم.

وی مدعی شد: شاید یکی از دلایلی که نتوانستیم امتیاز کسب کنیم، عدم حضور بانوان هوادار باشد. متاسفانه تیم‌های پایین جدولی چنین شرایطی را ندارند. اما امیدوارم هستم در فصل بعد این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه جواد نکونام از تیم‌شان شناخت دارد، افزود: ما برای نباختن می‌جنگیم و تنها هدفمان این است که یک امتیاز بازی را بگیریم. چون همین تک امتیازها توانست پیکان و بعضی از تیم‌ها را نجات دهد. ما به ۵ امتیاز نیاز شدیدی داریم که بتوانیم در لیگ بمانیم. درست است که نکونام در فولاد سرمربیگری کرده است اما تمامی بازیکنان فولاد هم از او شناخت دارند. امیدوارم بتوانیم با دست پر به خوزستان برگردیم.

ویسی درباره اینکه آیا راهکاری برای گل‌نخوردن از روی ضربات ایستگاهی استقلال دارد، گفت: ۱۰۰ درصد روی این موضوع در طول هفته کار کرده‌ایم. سعی می‌‎کنیم فردا روز خوبی را برای هواداران خوزستان رقم بزنیم.

وی درباره اینکه چگونه سطح فوتبال خوزستان پیشرفت می‌کند، گفت: تمام ذهن و تفکر بازیکن با نظر سرمربی تیم اتفاق می‌افتد. در حال‌حاضر نمی‌توانیم بگویم چطور پیشرفت کنیم چون همه نماینده‌های خوزستان برای بقا می‌جنگند و این مساله نیاز به برنامه دقیق دارد. اما بازی استقلال برای ما حیاتی نیست. بازی‌های مهم ما در خوزستان است که باید تیم‌ها را ببریم و امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص جریمه دو میلیاردی‌اش از سوی کمیته انضباطی، تصریح کرد: پس از نشست خبری به کمیته انضباطی می‌روم، اما می‌ترسم حرفی بزنم که دوباره جریمه شوم.

ویسی در واکنش به اینکه با برتری پرسپولیس مقابل هوادار، برخی دوست دارند فولاد مقابل استقلال نتیجه بگیرد، گفت: در حال‌حاضر هواداران پرسپولیس دوست دارند ما فردا برنده بازی شویم چون هم برای ما خوب است و هم برای سرخ‌پوشان و عده دیگر از استقلالی‌ها می‌گویند شما همه بازی‌های لیگ را باختید، پس مقابل ما هم محکم بازی نکنید!

نظر شما