شناسهٔ خبر: 31294275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تقدیر از بیمارستان فارابی بدلیل مشارکت فعال در اردوی جهادی گلحصار

رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه ای ازمشارکت و فعالیت مؤثر بیمارستان فارابی در اردوی جهادی ۲۶ بهمن در منطقه گلحصار تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی «عبدالرحمان رستمیان» رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه ای از مشارکت و فعالیت مؤثر بیمارستان فارابی در اردوی جهادی 26  بهمن  در منطقه گلحصار  تقدیر و تشکر کرد.

 

متن نامه مذکور به شرح زیر می باشد.
جناب آقاي دكتر صدرالسادات رئيس محترم بيمارستان فارابي
با سلام و احترام
حضور در اجتماع و فعالیت های اجتماعی هرچند از شاخصه های دانشگاه نسل سوم است، اما حضور داوطلبانه و خیر خواهانه اعضای هیئت علمی و کارکنان در اردوهای جهادی جلوه آشکاری از حس نوع دوستی و خلوص بوده و از مظاهر دینمداری و تعهد اجتماعی است. لذا بدینوسیله از جنابعالی، مدیریت، اعضای هیئت علمی و کارکنان محترم آن بیمارستان که مشارکت و تلاش ویژه ای در اردوی جهادی 26 بهمن 97 جهت خدمت رسانی به مردم مستضعف گلحصار از توابع شهرری داشتید تشکر و قدردانی می نماید.

 

بيمارستان فوق تخصصي چشم فارابی در سال 1321 شمسی به عنوان کرسی چشم پزشکی و در مساحت 13102 مترمربع و در بافت قدیمی شهر تهران تاسیس گردید. در شرايط حاضر اين مجموعه بيمارستاني تمام خدمات جراحی و سرپایی چشم در گروه قرنیه، رتین، گلوکوم، استرابیسم، اربیت، اکولار سرفیس، انکولوژی و ROP را انجام می دهد. حضور اساتيد برجسته، پزشكان مجرب و پرسنل متعهد اين مركز فوق تخصصي را به عنوان نقطه اميدي براي تمامي بيماران در اين حيطه تخصصي تبديل كرده است . اين بيمارستان پذيراي بيماران از سراسر ايران زمين و كشورهاي همسايه مي باشد. این بیمارستان  به عنوان یک مرکز درمانی از ابتدای تاسیس، مورد توجه پزشکان حوزه چشم پزشکی از کشورهای همسایه و کشور های عربی بوده است و پزشکان این کشورها علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی و فوق تخصصی از اساتید و پزشکان، مرکز بیماران خود را نیز برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به این مرکز فرستاده اند.
 

نظر شما