شناسهٔ خبر: 31286211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت های کشتی جام دانکلوف

حضور روس ها با کشتی گیران جوان

روس‌ها با چند کشتی گیر جوان در رقابت‌های جام دانکلوف بلغارستان شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که پیش از این اعلام شده بود روس‌ها در جام دانکلوف شرکت نمی‌کنند، اما کادر فنی تیم کشتی آزاد این کشور تصمیم گرفت با ۱۱ کشتی گیر جوان در این مسابقات شرکت کند.
این رقابت‌ها ۹ تا ۱۲ اسفند در بلغارستان برگزار می‌شود و الیاس بک بالاتوف در وزن ۷۰ کیلوگرم و قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۷ و ماگومد قربان اف در وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمان جام ایوان یاریگین در سال ۲۰۱۹ سرشناس‌ترین چهره‌های روس در این رقابت‌ها هستند و دیگر نفرات شاخص این کشور در جام دانکلوف شرکت نمی‌کنند.

در این مسابقات که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود آمریکایی‌ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، و ترک‌ها با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طا‌ها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور می‌یابند.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشور‌های ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.
تیم منتخب ایران در این مسابقات شرکت می‌کند.

نظر شما