شناسهٔ خبر: 31283975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تورنمنت بین المللی جام دانکلوف؛

تزارها با آزادکاران جوان می‌آیند/ مصاف نامداران در بلغارستان

مسئولان کشتی روسیه تصمیم گرفتند بر خلاف بسیاری از تیم های مدعی با چند کشتی‌گیر جوان در رقابت‌های جام دانکلوف بلغارستان شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که پیش از این اعلام شده بود روس‌ها در جام دانکلوف شرکت نمی کنند اما کادر فنی تیم کشتی آزاد این کشور تصمیم گرفتند با ۱۱ کشتی گیر بعضا جوان در این مسابقات شرکت کنند.

این رقابت ها روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه بلغارستان برگزار می شود که الیاس بک بالاتوف در وزن ۷۰ کیلوگرم و قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۷ و ماگومد قربان اف در وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمان جام ایوان یاریگین در سال ۲۰۱۹ سرشناس ترین چهره های روس در این رقابت ها هستند و دیگر نفرات شاخص این کشور در جام دانکلوف شرکت نمی کنند.

در این مسابقات که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود آمریکایی ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم و ترک ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت ها به میدان می روند.

تیم منتخب ایران نیز در این مسابقات که روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار می شود، شرکت می کند.

نظر شما