شناسهٔ خبر: 31279247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

المپیک لیون 0-0 بارسلونا؛ 25 شوت بی حاصل و کشیده شدن کار به نیوکمپ!

مهدی آزادی

بارسا به طرز عجیبی موفق به گلزنی نشد. در شبی که سوارز، مسی، دمبله و راکیتیچ یکی پس از دیگری فرصت‌های طلایی را از دست دادند، بارسا نتوانست به لیون گل بزند تا کار در نیوکمپ از صفر شروع شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیم‌های المپیک لیون و بارسلونا از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل بسنده کردند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: سه شنبه، 30 بهمن 97 برابر با 19 فوریه 2019

تورنمنت: فصل 2018/19 لیگ قهرمانان اروپا - دور رفت مرحله یک هشتم نهایی

گلزنان و دقایق: -

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی-لیون-بارسلونا-لیگ قهرمانان اروپا

بارسا تیم برتر نیمه اول بود. تیم والورده در 20 دقیقه ابتدایی بازی چندین موقعیت خوب داشت. از دو فرصت تقریبا تک به تک دمبله تا ضربه آزاد مسی که همگی در موقعیت‌هایی عالی با بی دقتی از دست رفت. از آن سو لیون روی شوت ازراه دور برنامه داشت و می‌توانست روی شوت عالی توریه به گل برسد که تراشتگن به کمک تیر افقی مانع شد. بارسا به طرز عجیبی در حالی که هم موقعیت داشت هم فضا، نتوانست در نیمه اول گلی بزند. بی دقتی بازیکنان در یک سوم پایانی حتی تعجب خود آنها و والورده را به همراه داشت. بعید است این بازی گل نداشته باشد.

مارک آندره تراشتگن-بارسلونا-لیون-لیگ قهرمانان اروپا

نیمه دوم برتری بارسا محسوس‌تر بود. لیون به جز چند ضد حمله که حاصل خاصی هم نداشت، در دیگر دقایق بازی مشغول دفاع کردن بود. بارسا که فضای زیادی در اختیار داشت، بارسا روی حرکات مسی، آلبا و دمبله صاحب موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی شد که به خصوص سوارز و مسی آنها را از دست دادند. دمبله بیرون رفت تا کوتینیو وارد میدان شود. باز هم بارسا مالک توپ و میدان بود و صاحب موقعیت ولی کسی نبود از آنها استفاده کند. والورده در کنار زمین از گل نزدن‌های تیمش کلافه شده بود. نهایتا بازی بدون گل به پایان رسید.

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما