شناسهٔ خبر: 31283784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ليگ قهرمانان اروپا؛

تساوي بدون گل ليورپول و بايرن مونيخ/ توقف بارسلونا مقابل ليون

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا_ شاگردان کلوپ در آنفيلد نتوانستند بايرن مونيخ را شکست دهند.

به گزارش آريا، ليورپول و بايرن مونيخ از ساعت 23:30 در دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل تمام شد. 

ليورپول: اليسون، ارنولد، ماتيپ، فابينيو، روبرتسون، هندرسون، وينالدوم، کيتا، صلاح، مانه و فيرمينو

بايرن: نوير، کيميش، سوله، هوملس، الابا، تياگو، مارتينز، نبري، خامس، کومان و لواندوفسکي

نخستين موقعيت جدي بازي در دقيقه 13 روي سانتر نبري نصيب بايرن شد اما توپ پس از اشتباه فابينيو نزديک بود وارد دروازه شود که در آخرين لحظه به آليسون برخورد کرد و در نهايت توسط بازيکنان تيم ميزبان دور شد. ليورپول که در اين دقايق تيم برتر ميدان بود در دقيقه 32 پس از برخورد شوت کيتا به بازيکن بايرن صاحب يک فرصت خوب شد اما مانه که در دهانه دروازه صاحب توپ شده بود نتوانست دروازه را باز کند.

مانه دقايقي بعد روي سانتر الکساندر آرنولد مي توانست گلزني کند اما ضربه برگردان او از کنار دروازه به بيرون رفت. لحظاتي بعد ماتيپ که جلو کشيده بود مي توانست روي همکاري فيرمينو و صلاح گلزني کند اما ضربه اين بازيکن هم با اختلافي اندک با بيرون رفت تا نيمه اول تمام شود. 

ليورپول در دقيقه 54 روي يک ضد حمله صاحب فرصت مناسبي شد اما اين بار هم توپ وارد دروازه نشد. مدافع بايرن پاس ارسالي کيتا براي مانه را قطع کرد اما توپ در برگشت به خودش خورد و به صلاح رسيد اما اين بازيکن نتوانست از آن استفاده کند. 

در ادامه بازيکنان ليورپول در ارسال پاس آخر بي دقت بودند و بازيکنان بايرن هم که براي گل نخوردن به زمين آمده بودند با نفرات کم حمله مي کردند تا بازي در دقايق پاياني موقعيت جدي نداشته باشد و در نهايت با نتيجه تساوي تمام شود. 

 ليون و بارسلونا از ساعت 23:30 در دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان در فرانسه به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل تمام شد. بارسا حالا با اين نتيجه نتوانسته در 6 بازي خارج از خانه اخير خودش در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا به پيروزي دست يابد و در 5 بازي از اين 6 بازي حتي نتوانسته گلي بثمر برساند. 

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پيکه، لنگلت، البا، بوسکتس، راکيتيچ، روبرتو، دمبله، مسي و سوارز

ليون ميزبان که بازي را خوب شروع کرده بود در دقيقه 9 روي پاس موسي دمبله صاحب فرصت خوبي شد اما تراشتگن با يک عکس العمل خوب توانست شوت مارتين ترير را مهار کند. نخستين موقعيت بارسا در دقيقه 15 شکل گرفت که شوت محکم راکيتيچ از کنار دروازه با اختلافي اندک به بيرون رفت.

مسي تنها لحظتي بعد روي پاس زيباي آلبا در موقعيتي خوب قرار گرفت اما ضربه اش را با بي دقتي به بيرون زد. دقايقي بعد نوبت دمبله بود که با يک حرکت فردي مدافع روبريش را جا بگذارد و در موقعيت خوبي قرار بگيرد اما اين بازيکن در زدن ضربه نهايي تعلل کرد و دروازه بان حريف توانست ضربه او را دور کند. 

ليون در دقيقه 45 روي يک کار تيمي زيبا توانست دفاع بارسا را بهم بريزد اما در نهايت شوت ترير از بالاي دروازه به بيرون رفت. بارسا بلافاصله در آن سوي زمين مي توانست به گل برسد اما شوت بوسکتس در حالي که مي رفت در درون دروازه قرار بگيرد به مدافع ليون خورد و راهي کرنر شد. 

نخستين موقعيت جدي نيمه دوم در دقيقه 52 نصيب ليون شد اما شوت زيباي ديپاي با فاصله اي اندک از کنار دروازه به بيرون رفت. سوارز در دقيقه 63 در موقعيت خوبي قرار اما ضربه ضعيفي زد که برگشت داده شد و توپ به خود او رسيد اما به جاي پاس دادن به مسي تصميم گرفت بار ديگر شانس خودش را امتحان کند که ضربه اش به کرنر رفت. 

مسي در دقيقه 68 بار ديگر روي پاس خوب آلبا در موقعيت مناسبي قرار گرفت اما اين بازيکن نتوانست ضربه دقيقي بزند و توپ به بيرون رفت. بارسا لحظاتي بعد روي پاس آلبا بار ديگر موقعيت خوبي بدست آورد اما اين بار سوارز با بي دقتي ضربه اش را به بيرون زد. 

آلبا در دقيقه 74 يک بار ديگر توپ را به سوارز در موقعيتي مناسب رساند اما دروازه بان ليون ضربه اين بازيکن را به راحتي مهار کرد. سانتر بلند آلبا در دقيقه 86 به مسي رسيد و اين بازيکن هم توپ را به بوسکتس رساند اما شوت زيباي اين بازيکن به خوبي توسط دروازه بان حريف دور شد تا اين بازي بدون گل تمام شود. 

نظر شما