شناسهٔ خبر: 31273048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندار قزوین:

بیانیه رهبری چراغ راه آینده کشور است

قزوین_ عبدالمحمد زاهدی گفت: بیانیه رهبری منشور راه انقلاب و چشم انداز آینده کشور است و مدیران باید آن را به دقت مطالعه و نصب العین خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز سه شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت های مناسب در حوزه های علمی، گردشگری و فرهنگی است و به لحاظ جغرافیایی و شرایط اقلیمی، تاریخی و فرهنگی جزو استان های نمونه کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به جایگاه قزوین در بخش صنعت و حمل و نقل افزود: صنعت حمل و نقل در کشور ما بدون قزوین ابتر می ماند و با مشکل مواجه می شود و در حوزه کشاورزی هم قزوین از مهمترین استان ها است و با وجود اینکه کمتر از یک درصد خاک کشور را دارد ولی چهار و نیم درصد محصولات کشاورزی ایران را تولید می کند و ظرفیت بیش از این را هم دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: وجود قومیت های مختلف در استان، چهره فرهنگی نسبتا منحصر به فردی را ایجاد کرده است که به دلیل مهاجرت، اقوام مختلف ایرانی در استان قزوین ساکن شدند و برادرانه در کنار هم زندگی می کنند ضمن اینکه گویش، پوشش و آداب خود را هم حفظ کردند. 

زاهدی یادآور شد: به لحاظ دانشگاهی هم قزوین از مهمترین استان ها بوده و حدود ۵۰ واحد دانشگاهی دارد که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از جمله این دانشگاه ها است که اساس کار آن بر جذب دانشجویان خارجی است و دانشگاه آزاد قزوین هم مرکز فعالیت رباتیک در ایران و آسیا است.

وی ادامه داد: با همدلی بین مردم و مدیران وجود دارد آینده خوبی را می توانیم برای قزوین به دور از سیاست بازی ها را داشته باشیم و به حل مشکلات مردم بپردازیم.

استاندار قزوین به به بیانیه اخیر رهبری پرداخت و افزود: مدیران و مسوولان بیانیه مقام معظم رهبری را مطالعه کنند؛ بسیاری از نکات قبلا بیان شده است اما امروز با ادبیات دیگری و نکات اساسی که در این بیانیه آمده است، دستاوردهایی که رهبری مطرح می کنند نرم افزاری بوده و با توجه به شعارهای اصلی انقلاب شکل گرفته است.

زاهدی خاطرنشان کرد: رهبری توصیه هایی دارند که همه باید نصب العین قرار داده و به آن توجه کنیم و همانطور که ریاست جمهوری اعلام کردند، برنامه های دولت و مجموعه ارکان نظام با توجه به این بیانیه شکل خواهد گرفت و امیدواریم با امید بیشتری در راستای بقای نظام، حل مشکلات مردم و تحقق شعارهای اصلی انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما