شناسهٔ خبر: 31268873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار سلامی

هندسه قدرت در جهان با نام اسلام درحال تغییر است

­­جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران : اسلام به قدرت روی زمین تبدیل شده و هندسه قدرت در جهان با نام اسلام در حال تغییر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان که با حضور فرماندهان نیروی زمینی، نیروی قدس و هوافضا و وزرای اطلاعات و بهداشت برگزار شد، افزود: این واقعه آنقدر بزرگ بود که همه ملت بزرگ ایران را یکپارچه غرق عاطفه، رأفت و مهربانی کرد.
وی شهادت را رمز جاودانگی خواند و گفت: جامعه ما به واسطه شهادت به بقای عزتمندانه رسیده است.
سردار سلامی با تجلیل از ملت شهیدپرور اصفهان و ایستادگی آنها برای دفاع از دین خدا گفت: مردم اصفهان نشان دادند عبرت های بزرگی از تاریخ اسلام گرفته اند که در هیچ مقطعی نباید امام شان را تنها بگذارند.
وی موج عظیم در روز تشییع پیکر پاک این شهدا را از زیباترین تشییع جنازه های عالم توصیف کرد و گفت:​ خداوند بر فرشته های خویش به خاطر خلق چنین انسان هایی می بالد.
وی گفت: هم شهدا و هم ملت با هم نشان دادند که روح اسلام همچنان حیاتی قوی و نیرومند در این جامعه دارد.
وی افزود: این گونه حضور مردمی همه محاسبات جهان را تغییر می دهد.
وی در ادامه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را حضوری آسمانی و الهی خواند و گفت: این حضور جهان را در بهت فرو برد و همه فرضیه های باطل شیاطین را که فکر می کردند مردم درباره انقلاب شان سست شده اند باطل کرد و باطل السحر همه نظریه های دشمن بود.
وی گفت: مردم نشان دادند که بهتر از گذشته با درکی آگاهانه و مؤمنانه موقعیت خطیر انقلاب و اسلام را امروز بیش از هر زمان دیگری درک می کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: 22 بهمن امسال محل تقاطع و تجلی آگاهی و ایمان بود و دوباره جهان استکبار ناامید شد و ملت، باطل السحر فتنه های جدیدی شدند که در ذهن زورمداران و زرمداران عالم دوباره شکل گرفته بود.
سردار سلامی گفت: امروز اگر نیروی زمینی ما در شمال غرب،​ جنوب غرب و جنوب شرق کشور سینه مردان پولادین خود را در مقابل دشمنان، ستبر و استوار آرایش داده در حال اداره یک جنگ جهانی است و مقیاس این حوادث چند تروریست کوردل نیست و این ظهور تاکتیکی و استراتژی خطرناک جهانی است.
وی گفت: نیروی زمینی در مقابل مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ایستاده است و پاسداران انقلاب و برادران عزیز نیروی انتظامی و مردان مؤمن ارتش قهرمان در مرزها در مقابل آرایش صف کشیده شده جهانی ایستاده اند و اگر این مردان بزرگ نباشند همانطور که رهبر معظم انقلاب دیروز فرمودند هرگز نمی توان در مقابل این توطئه های عظیم ایستاد.
وی با اشاره به عظمت شهدا و قدرت اسلامی در عصر حاضر گفت: اکنون مرکز ثقل قدرت از جهان قدرت به جهان اسلام تغییر کرده است.
وی افزود: آشفته بازاری در جهان سیاست وجود دارد و افسردگی و پژمردگی را در چهره سیاستمداران آنها می توان دید و قدرت آنها رنگ باخته است.
سردار سلامی گفت: صبح پیروزی نزدیک است و این جمله ای احساسی نیست و حقیقتی است که همگی به زودی آن را خواهند دید.
وی گفت: ما برای شکستن امریکا، اسرائیل و شرکای آنها برنامه ریزی می کنیم و این تروریست ها عددی نیستند.

نظر شما