شناسهٔ خبر: 31237581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حاشیه‌نگاری میزان از جلسه بررسی بودجه ۹۸؛

از پاس به «تراختور» تا شوت سرکش به زمین «لُپ سرخ‌ها»

خبرگزاری میزان- چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به طرفداری از تیم‌های فوتبال محبوب خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

از پاس به «تراختور» تا شوت سرکش در زمین «لُپ سرخ‌ها»به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پنجمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ روایت یک شوت سرکش بود و چند پاس گل.

نمایندگان «بند الحاقی یک» «تبصره دو» بودجه را که به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اشاره داشت، چنان به هم پاس می‌دادند که یک آن تب فوتبال در تن سبز بهارستان افتاد و صدای حمایت از «تراختور» بلند شد.

نادرخان قاضی‌پور در جریان این کُری خوانی‌ها گفت: استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار هستند، اما به طرفداران تراکتورسازی تبریز نمی‌رسند.

اما طولی نکشید که دفاع خطی حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان با ارائه یک پیشنهاد در جریان بند (الحاقی یک) (تبصره دو) آه از نهاد قاضی‌پور بلند کرد. وی گفت: ضمن احترام به آقای قاضی‌پور باید بگویم که فعلاً سپاهان اصفهان قهرمان است. (خنده).

اما این پایان دفاع همه جانبه اصفهانی‌ها نبود و حسن کامران یکی دیگر از نمایندگان اصفهان هم به عنوان یک مدافع پیش تاخته مردمی با یک شوت سرکش توپ را به محوطه جریمه دولت انداخت. وی گفت: گویا طرفداران لُپ سرخ‌ها در دولت بیشتر هستند!

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی خطاب به نمایندگانی که پیشنهادات متعددی درباره این بند الحاقی فوتبالی داشتند، گفت: بودجه کل کشور حدود ۴۵۰ هزار میلیارد تومان است، اگر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند، نهایتاً رقم ناچیزی شاید در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت درآمد داشته باشد که رقم ناچیزی در برابر بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی کشور است، بنابراین از نمایندگان محترم می‌خواهم از مطرح کردن ادامه پیشنهادات‌شان درباره این بند الحاقی منصرف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما