شناسهٔ خبر: 31229691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج رسانه اردبیل عنوان کرد

تجلیل از ۲۲ اثر منتخب در جشنواره ابوذر اردبیل/ رسانه‌ها از محافظه‌کاری و حزب‌گرایی دوری کنند

مسئول سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: از ۲۲ اثر منتخب رسانه‌های استان در اختتامیه جشنواره ابوذر تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ علی لطفی در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که شامگاه امروز در سالن ولایت اردبیل با حضور اصحاب قلم و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸۵۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ابوذر ارسال شده بود که بعد از سه مرحله داوری و جلسات فشرده ۲۲ اثر انتخاب و از تلاش‌های جهادگرانه صاحبان آثار تجلیل ‌شد.

وی افزود: جشنواره ابوذر از سال ۹۴ در استان اردبیل آغاز شده که طی سال اول ۷۴۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و امروز شاهد افزایش چشمگیر تعداد آثار ارسالی هستیم به طوری که آمار آثار ارسال شده به چهارمین جشنواره ابوذر به ۱۸۵۰ اثر رسیده است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه اردبیل با اشاره به وظایف خطیر و حساس رسانه‌ها اضافه کرد: رسانه‌ها باید از محافظه‌کاری و حزب‌گرایی دوری کنند، چرا که در صورت حزب‌گرایی در رسانه‌ها، شرمنده انقلاب اسلامی و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی خواهیم بود.

لطفی ادامه داد: فضا برای قلم و رسانه باید  بیش از پیش باز باشد و رسانه‌ها و خبرنگاران تباید تنها به دنبال تعریف و تمجید از مسؤولان باشند بلکه باید ضعف‌ها به شکل انتقاد سازنده بیان شود.

وی تصریح کرد: زمانی عرصه برای رسانه‌ها باز خواهد شد که مسؤولان هم همت کنند و انتقادپذیر باشند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه اردبیل ادامه داد: اگر در امر رسانه کم‌کاری صورت پذیرد قطعا بدون شک از اهداف خود دور خواهیم بود چرا که اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را در دنیا نهادینه و با دشمنان مقابله کنیم باید از ظرفیت رسانه‌ها به نحو احسن بهره بگیریم.

انتهای پیام/3463/425

نظر شما