شناسهٔ خبر: 31227916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ليگ جهاني کاراته وان امارات؛ عسگري طلا گرفت/ فداکار مدال نقره را بر گردن آويخت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فيناليست هاي اوزان منهاي 75 و منهاي 84 کيلوگرم کشورمان به ترتيب مدالهاي طلا و نقره ليگ جهاني کاراته وان امارات را کسب کردند.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، فينال وزن منهاي 75 کيلوگرم بين بهمن عسگري از ايران و لوئيجي بوسا ايتاليايي دارنده يک طلا، 2 نقره و يک برنز جهان برگزار شد که عسگري موفق شد با برتري 2 بر صفر مدال طلاي اين وزن را از آن خود کند.
در وزن 75- كيلوگرم، بهمن عسگري که موفق شد در روز نخست ليگ جهاني با غلبه بر تمامي حريفان به فينال راه يابد، امروز در مقابل قرار گرفت و
عسگري پس از استراحت در دور اول، در اولين مبارزه 2 بر صفر جو کلاواي از انگليس دارنده برنز اميدهاي اروپا را شکست داد. سپس موفق شد 5 بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.
او در ادامه يک بر صفر پاول آرتومونوف از استوني دارنده برنز اميدهاي جهان در سال 2017 را برد و در نيمه نهايي 2 بر صفر رافائل آقايف آذربايجاني دارنده 5 عنوان قهرماني جهان را مغلوب کرد و فيناليست شد.
در وزن 84 – كيلوگرم، علي فداکار براي کسب مدال طلا به ديدار اوگور آکتاش ترکيه اي نفر سوم جهان در سال 2018 رفت و 2 بر يک نتيجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آويخت.
او در اولين مبارزه خود 3 بر 2 سالي ديوپ از فرانسه را برد. سپس با نتيجه 2 بر صفر از سد ميشل دورهام از استراليا گذشت. در ادامه موفق شد 4 بر صفر جورج پرز از دومينيکن را با شکست بدرقه کند.
فداکاردر چهارمين مبارزه 5 بر يک ماکوتو کوييکي از ژاپن را برد و در نيمه نهايي 3 بر 2 از سد فاروک عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهي ديدار فينال شود.

نظر شما