شناسهٔ خبر: 31203720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حضور اهل سنت و اقليت هاي ديني در مراسم تشييع شهيدان اصفهان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - جمعي از نمايندگان طوائف مختلف و اهل سنت سيستان و بلوچستان و اقليت هاي ديني ارامنه و زرتشتيان روز شنبه در مراسم تشييع پيکر مرزبانان شهيد لشکر 14 امام حسين(ع) در اصفهان حضور يافتند.

به گزارش ايرنا، مراسم تشييع پيکر پاک شهيدان حادثه تروريستي خاش زاهدان با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم، امروز از ساعت 14 و30 دقيقه آغاز شد و جمعي از نمايندگان طوائف و اهل سنت سيستان و بلوچستان و اقليت هاي ديني ارامنه و زرتشتيان در آن حضور دارند.
تروريست هاي تکفيري، چهارشنبه شب(24 بهمن)، يک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان نيروي زميني سپاه پاسداران از لشکر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در اين حادثه تروريستي 27 تن از مرزبانان ايران اسلامي به شهادت رسيدند.
مراسم تشييع پيکر اين شهيدان، امروز با حضور حجت الاسلام سيد محمدعلي شهيدي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران به نمايندگي از رهبر معظم انقلاب، رييس جمهوري و هيات دولت، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام محمد جعفر منتظري دادستان کل کشور، استاندار اصفهان، نمايندگان مردم استان هاي اصفهان و سيستان و بلوچستان در مجلس شوراي اسلامي، خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران و جمعي ديگر از مسوولان و اقشار مختلف برگزار شد.
پس از سخنراني سردار سرلشکر پاسدار جعفري فرمانده کل سپاه، مردم فرياد انتقام انتقام و شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر صهيونيست، مرگ بر تکفيري، مرگ بر وهابي و `حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست` سر دادند.
حضور مردم در اين مراسم به حدي است که همه مسيرهاي منتهي به ميدان بزرگمهر و گلستان شهداي اصفهان مملو از جمعيت است و با گذشت بيش از يک ساعت از آغاز مراسم نيز همچنان به آن اضافه مي شود.
در زمان مخابره خبر، جمعيت حاضر در حال تشييع پيکر شهيدان به سمت گلستان شهداي اصفهان هستند.
در حادثه تروريستي خاش 27 تن از مرزبانان ايران اسلامي به شهادت رسيدند.
شهيدان ابراهيم صيادي و سيدثارالله موسوي از کاشان، اميد اکبري از اردستان، سيد ابوالفضل موسوي و ميثم عبدالله زاده از آران و بيدگل، محسن صفري و محمدتقي مهرابي از فلاورجان، يونس اميري از فولادشهر لنجان، اسماعيل کرمي از خميني شهر، عباس کوهي از خور و بيابانک، محمد صابري و عليرضا پناه پوري و مهدي نوروزي از سميرم، از شهداي اين حادثه تروريستي هستند.
همچنين روح الله بابايي از حسن رباط ميمه، علي اکبر قبادپناه از شهرضا، علي خادمي از شاهين شهر، سعيد سليمي از تيران و کرون، داوود ميرزايي از چادگان، حسن مجيدي، مرتضي فاضل، حسين قديري، رضا رحيمي از اصفهان، عبدالرضا بروجي از بهارستان و حسنعلي ترکيان، ابراهيم براتي، يحيي براتي و حيدر براتي از دُرچه، ديگر شهداي اين حمله تروريستي را تشکيل مي دهند.
7134/3011
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما