شناسهٔ خبر: 31170929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد

ناکارآمدی برخی مدیران علت وجود فشارهای اقتصادی بر مردم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم نظارت بر قانون، رفاه‌طلبی، پیگیر نبودن مطالبه‌های مردم و ناکارآمدی برخی مدیران از دلایل مشکلات اقتصادی در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهرام پارسایی ظهر امروز در سیزدهمین نشست شورای اسلامی استان فارس اظهار داشت: مردم زیر بار فشار‌ اقتصادی بوده و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند چراکه بعضی از مشکلات پیش‌آمده ناشی از عدم نظارت بر قانون، رفاه‌طلبی، پیگیر نبودن مطالبه‌های مردم و ناکارآمدی بعضی از مدیران است.

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای و نوسانات نرخ ارز با مشکل اشتغال‌زایی جوانان تحصیلکرده روبه‌رو هستیم و برای برون‌رفت از این معضل، جذب سرمایه‌گذار و ارتباط اقتصادی با دنیا باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان فارس اظهار داشت: برای رسیدن به مدیریت واحد شهری باید قوانین شهرداری مربوط به چند دهه گذشته اصلاح شود تا توسعه پایدار در تمامی استان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز عملیاتی و اجرایی شود.

رویکرد فرمانداری شیراز توجه به توسعه پایدار و متوازن است

فرماندار شهرستان شیراز در این نشست توجه به توسعه پایدار و متوازن را مهم‌ترین رویکرد فرمانداری برشمرد و گفت: پرهیز از قومی‌گرایی بستر را برای رسیدن به زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای استان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز فراهم می‌کند.

محمدرضا امیری ادامه داد: یکی از اهداف دشمن نرسیدن ایران اسلامی به عمر چهل‌سالگی بود که با حضور پرشور و چشمگیر مردم متعهد و ولایتمدار استان فارس و شهرستان شیراز در آیین 22 بهمن بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

وی بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی و ساختار حکومت، شوراها بر اساس قانون اساسی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و باید برای تقویت این نهاد مردمی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

شورای اسلامی استان فارس از داشتن مکانی مستقل محروم است

رئیس شورای اسلامی استان فارس در ادامه این نشست با اشاره به اینکه این شورا با 8 هزار و 500 عضو از داشتن مکانی مناسب و مستقل محروم است، گفت: زیبنده منتخبان مردم نیست که پس از چند سال از تشکیل این نهاد از داشتن مکانی مستقل محروم باشند.

 علی خرمی ابراز داشت: توانایی، عزم اصلاح و تکمیل قانون اساسی کشور به‌ویژه قوانین وظایف و اختیار شورا‌های اسلامی باید درراستای رفاه و آسایش هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به‌ویژه افراد کم برخوردار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ق

نظر شما