شناسهٔ خبر: 31169212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| دشمنان درصدد آسیب به امنیت و اقتدار کشور و تسخیر مرزهای انقلاب هستند

R41374/P/S6,49/CT11

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان درصدد آسیب به امنیت و اقتدار کشور و تسخیر مرزهای انقلاب هستند که ملت ایران اجازه چنین امری را به آنها نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور استان اردبیل اظهار داشت: از مهمترین و موثرترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان اردوهای راهیان نور بوده و باید تلاش شود تا در این اردوها آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام برای شرکت‌کنندگان تبیین و نهادینه‌سازی شود.

وی دانش‌آموزان و دانشجویان حاضر در این اردوها را طلایه‌داران علم و فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد:‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، ارتقای روحیه آرمان‌گرایی، آشنایی و تقویت مبانی ارزش‌های اسلامی، ترویج و تبیین تفکر و فرهنگ بسیجی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان از اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

بابازاده اعزام کاروان‌های راهیان نور، برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان را ضروری برشمرد و گفت: دشمنان در صدد آسیب به امنیت و اقتدار کشور و تسخیر مرزهای انقلاب هستند که در راستای ایستادگی در برابر آنها مساجد و پایگاه‌های فرهنگی نقش مهمی ایفا می‌کنند که این مراکز در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش مهمی در جذب بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حضور در عرصه‌های دفاع مقدس داشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حضور گسترده و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: امسال ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یک حماسه تاریخی آفریدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با پشتیبانی از نظام با صلابت و اقتدار به طلیعه پنجم انقلاب پا نهادند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در 40 سال گذشته که دشمنان با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران و از این طریق براندازی نظام بودند مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تمامی این نقشه‌ها را خنثی کردند.

بابازاده با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد ماند، افزود: بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» که خطاب به ملت ایران بود باید سرلوحه امور قرار گیرد و با معرفت لازم نسبت به این بیانیه و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را با گام‌های محکم پیش ببریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهید و مجروح شدن جمعی از پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان و پاسداران در سال های پس از انقلاب همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به دشمنان درس بزرگی داده‌اند.

انتهای پیام/ح

نظر شما