شناسهٔ خبر: 31174056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

راهیان نور موثرترین راه‌ مقابله با جنگ نرم دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از اردوهای راهیان نور به عنوان مهمترین و موثرترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان نام برد و گفت: در این اردوها، آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام برای شرکت‌کنندگان تبیین و نهادینه‌سازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، بعد از ظهر امروز جلسه هماهنگی راهیان نور استان اردبیل با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در اردبیل برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) دانش‌آموزان و دانشجویان حاضر در این اردوها را طلایه‌داران علم و فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد:‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، ارتقای روحیه آرمان‌گرایی، آشنایی و تقویت مبانی ارزش‌های اسلامی، ترویج و تبیین تفکر و فرهنگ بسیجی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان از اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

بابازاده اعزام کاروان‌های راهیان نور، برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان را ضروری دانست و گفت: دشمنان در صدد آسیب به امنیت و اقتدار کشور و تسخیر مرزهای انقلاب هستند که در راستای ایستادگی در برابر آنها مساجد و پایگاه‌های فرهنگی نقش مهمی ایفا می‌کنند که این مراکز در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش مهمی در جذب بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حضور در عرصه‌های دفاع مقدس داشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حضور گسترده و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: امسال ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یک حماسه تاریخی آفریدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با پشتیبانی از نظام با صلابت و اقتدار به طلیعه پنجم انقلاب پا نهادند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در 40 سال گذشته که دشمنان با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران و از این طریق براندازی نظام بودند مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تمامی این نقشه‌ها را خنثی کردند.

بابازاده با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد ماند، افزود: بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب»که خطاب به ملت ایران بود باید سرلوحه امور قرار گیرد و با معرفت لازم نسبت به این بیانیه و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را با گام‌های محکم پیش ببریم.

 

انتهای پیام

نظر شما