شناسهٔ خبر: 31165261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایثار و شهادت سرمایه کشور در مقابله با دشمنان است

به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید والا مقام «عین الله غیاث آبادی» در شهرستان فراهان، افزود: شهدا و ایثارگران با از خود

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید والا مقام «عین الله غیاث آبادی» در شهرستان فراهان، افزود: شهدا و ایثارگران با از خود گذشتگی و اهدای جان و مال خود راه عزتمندی را پیمودند و این تفکر والا سرمایه ای است که معادلات دشمن را برهم می ریزد.
وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران با هدف والای استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ترویج و حفاظت ارزش‌های دینی، حفاظت و صیانت از مرزهای ایران اسلامی و پیروی از مقام عظمای ولایت جان عزیزشان را تقدیم کردند و این معماله ای بزرگ و ماندگار است.
شهید والامقام «عین الله غیاث آبادی» سال 1341 در روستای غیاث آباد فراهان متولد شد و سال 62 در منطقه پنجوین عراق با اصابت ترکش به سر به مقام والای شهادت نایل آمد.
استاندار مرکزی در سفر یک روزه به فراهان همچنین کارگاه تولید پوشاک روستای غیاث آباد به ظرفیت 20 هزار دست در سال را راه اندازی کرد.
این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲ میلیارد ریال آماده سازی شده و با راه اندازی آن چهار فرصت شغلی ایجاد شده است.
ساختمان اسناد و املاک فراهان نیز در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع و منابع مالی هفت میلیارد و 100 میلیون ریال و واحد اداری بیمارستان فرهنگ خسروانی این شهرستان در۱۵۰ مترمربع زیربنا با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور استاندار مرکزی راه اندازی شد.
آغاز به کار مرکز جامع سلامت، مرکز فنی و حرفه ای و کارگاه تولید کفش در خنجین، کارگاه دستکش صنعتی شهر تلخاب، دیدار با خانواده شهیدان «احمد و محمود کمالی مقدم»، راه اندازی سالن ورزشی مدرسه فاطمه زهرا(س) و کارگاه تراش سنتی روی شیشه تفرش، زمین فوتبال چمن مصنوعی بازرجان و تعویض شبکه داخلی آب آشامیدنی روستای فرک و طریز آباد از دیگر برنامه های استاندار مرکزی در سفر به شهرستان فراهان و تفرش است.
6991/1955/6013/
انتهای پیام

نظر شما