شناسهٔ خبر: 31109939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ماموستا عبدالسلام امامی: عزت مردم ایران مهمترین دستاورد انقلاب است

حوزه/ امام جمعه مهاباد با بیان این که مهم‌تربن دستاورد انقلاب اسلامی عزتی بود که بر اساس آیات قرآن برای مردم به ارمغان آورد، گفت: انقلاب اسلامی عزت را به مسلمین برگرداند و کشورهای مسلمان را بیدار کرد و آن‌ها ایران را الگو قرار داده و مقابل استکبار ایستادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ماموستا عبدالسلام امامی شامگاه یکشنبه در همایش «چهل سال استقامت، چهل سال تبلیغ» که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار گرفته‌ایم و در روایات اهل سنت ده‌ها روایت در مورد فضایل حضرت زهرا (س) موجود است و ما به عنوان پیرو مکتب امام شافعی که حب اهل بیت را بزرگترین فریضه خود می‌داند به اهل‌بیت علاقه داریم.
 

 

امام جمعه مهاباد افزود: مهم‌تربن دستاورد انقلاب اسلامی عزتی بود که بر اساس آیات قرآن برای مردم به ارمغان آورد؛ انقلاب اسلامی عزت را به مسلمین برگرداند و کشورهای مسلمان را بیدار کرد و آن‌ها ایران را الگو قرار داده و مقابل استکبار ایستادند.

 
ماموستا امامی اظهار کرد: امروز در همه عرصه‌های علمی جزو رتبه‌های برتر دنیا هستیم؛ تفاوتی میان ایران امروز و ایران چهار دهه قبل وجود دارد و آن این است که آمارهای امروز نشان می‌دهد ایران در بدبینانه‌ترین حالت قدرت سیزدهم دنیا و در عرصه موشکی قدرت پنجم دنیا است.
 
وی تصریح کرد: راز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی است و اگر جایی هم به هم‌دیگر نقد داریم باید در مجامع علمی حل و فصل کنیم و نباید اجازه بدهیم دشمن از ما استفاده کند.

نظر شما