شناسهٔ خبر: 31083781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فولام 0-3 منچستریونایتد؛ استقبال از پاریسی‌ها با پیوند فرانسوی

میلاد وفادار

در روزی که اوله گونار سولسشر به خاطر بازی حساس پیش رو با پاری سن ژرمن به چند تن از نفرات اصلی تیمش استراحت داده بود، یونایتد با درخشش «لیست فروش مورینیو» به راحتی پیروز شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فولام و منچستریونایتد در چارچوب بیست و ششمین هفته از فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران رو به روی هم قرار گرفتند. 

مشخصات بازی

  • روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۹ فوریه ۲۰۱۹ | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
  • تورنمنت: لیگ برتر انگلیس
  • ورزشگاه: کریون کاتیج
  • داور: پل تیرنی
  • گلزنان: پل پوگبا (۱۴ و ۶۵) و آنتونی مارسیال (۲۳) برای منچستریونایتد

ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر لحظات حساس

اولین موقعیت نصفه و نیمه را یونایتد در همان دقیقه اول پس از ارسالی از روی یک ضربه ایستگاهی ایجاد کرد؛ سپس فولام در دقیقه ۳ با فرصتی که ویتو پس از ارسالی به تیر دوم از دست داد، زنگ خطر را برای تیم مهمان به صدا در آورد. پس از گل اول یونایتد، بی دقتی در کار بازیکنان رانیری افزایش یافت و طولی نکشید که اختلاف به دو گل رسید. پس از آن مطابق انتظار فولام عقب نشست تا اختلاف افزایش نباید و همین مجال را به شاگردان سولسشر داد تا فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کنند. در دقیقه ۴۲ مارسیال باز هم به محوطه جریمه حریف رسید ولی شاید با ارسال توپ برای لوکاکو مرتکب اشتباه شد؛ در هر صورت توپ توسط مدافعان به پشت محوطه جریمه دفع شد تا جونز با شوت سرکشی از راه برسد که به واسطه زاویه نداشتن، ریکو توانست آن را به کرنر بفرستد.

در دقیقه ۵۲ روی دفاع ضعیف فولام، مارسیال به محوطه شش قدم رسید ولی ریکو به خوبی عرصه را تنگ کرد تا شوت مهاجم فرانسوی حریف به او برخورد کند. در دقیقه ۶۳ شوت سهمگین هررا از پشت محوطه جریمه توسط ریکو دفع شد. پس از رسیدن اختلاف به سه گل، الکسیس سانچز در دقیقه ۷۰ به جای مارسیال وارد زمین شد. در دقیقه ۷۳ ارسال کریستی از سمت راست موقعیت سر زنی را برای میتروویچ فراهم کرد اما دخیا ضربه مهاجم صربستانی حریف را مهار کرد. پل پوگبا در دقیقه ۷۴ از زمین خارج شد تا اسکات مک تومینای وارد زمین شود. ضربه سر تدافعی جونز روی ضعف لو مارشاند در قلب خط دفاع فولام در دقیقه ۷۶ به سانچز رسید ولی ضربه او زاویه نداشت و به مرکز دروازه زده شد تا ریکو بتواند روی فرصتی عالی، توپ را دفع کند. در دقیقه ۷۶ روی سانتر سانچز، مک تومینای می‌توانست گل چهارم را به ثمر برساند ولی ضربه سر او توپ را روی سقف دروازه فرود آورد. در دقیقه ۷۷ توپ از جلوی دروازه یونایتد عبور کرد و به بابل رسید اما پس از برخورد غریزی با پای این بازیکن، به تیر دروازه اصابت کرد و راهی اوت شد تا یک بخت مسلم گلزنی برای فولام از دست برود. در دقیقه ۸۵ آخرین تعویض یونایتد انجام شد: هررا جای خود را به اریک بایی داد. 

شرح گل‌ها

فولام ۰-۱ منچستریونایتد؛ پوگبا (۱۴): هررا در میانه میدان توپ سرگردانی را در اختیار گرفت و آن را برای مارسیال فرستاد؛ پاس این بازیکن در پشت مدافعان سفید پوش به پوگبا رسید تا او با شوت محکم پای چپ خود، توپ را از زاویه‌ای نه چندان مطلوب وارد دروازه سرخیو ریکو کند.

فولام ۰-۲ منچستریونایتد؛ مارسیال (۲۳): جونز توپ را در میانه میدان به مارسیال رساند تا او در ضد حمله‌ای تند و تیز دفاع حریف را مسخ کند و پس از عبور از اودوی، با ضربه پای راستش توپ را به گوشه پایینی دروازه بفرستد. 

فولام ۰-۳ منچستریونایتد؛ پوگبا (۶۵): ماتا پس از تحویل گرفتن توپ از لوکاکو، توسط لو مارشاند سرنگون شد تا داور یک پنالتی به سود یونایتد اعلام کند. ریکو به سمت چپ خود پرید و با وجود درست تشخیص دادن مسیر توپ، نتوانست مانع از ورود آن به دروازه شود تا سومین گل شیاطین سرخ و دومین گل پوگبا رقم بخورد.

خلاصه بازی

نظر شما