شناسهٔ خبر: 31084279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

فولام 0-3 منچستر يونايتد؛ شياطين مهار نشدني

منچستريونايتد با درخشش پل پوگبا در يک بازي دور از خانه با سه گل بر فولام قعرنشين غلبه کرد و موقتا به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

صاحب‌خبر -

منچستريونايتد که با سولسشر در مسير صعودي قرار گرفته و به غير از بازي با برنلي که 2-2 متوقف شد، در ديگر بازي ها به پيروزي رسيده بود، با قرار داشتن در رده پنجم و در دو امتيازي چلسي اين فرصت را داشت تا در صورت برتري بر فولام موقتا به رتبه چهارم برسد. فولام هم که در رده نوزدهم قرار داشت، در زمين خود به دنبال امتيازگيري از شياطين سرخ بود.

 

فولام بازي را بهتر شروع کرد و خيلي زود با شوت شورله خطرناک ظاهر شد اما ضربه ستاره آلماني از روي دروازه راهي اوت شد.

 

 

 

 

منچستر پس از شروعي نه چندان خوب، رفته رفته بر بازي مسلط شد و دقيقه 14 توسط پوگبا به گل رسيد. مارسيال پس از جا گذاشتن دنيس اودوي، با يک پاس عمقي پوگبا را در گوشه سمت راست محوطه جريمه فولام صاحب توپ کرد. ستاره فرانسوي نيز درنگ نکرد و با يک شوت پاي چپ از زاويه بسته توپ را به طاق دروازه چسباند تا منچستر پيش بيفتد.

 

 

 

 

فولام براي جبران جلو کشيده بود و بازي را در دست داشت اما دقيقه 23 بازهم اين منچستري ها بودند که به گل رسيدند.

فيل جونز پس از توپ گيري در ميانه زمين، توپ را به مارسيال رساند. او هم با جا گذاشتن بازيکنان مقابلش و سرعت خيره کننده اي که داشت، وارد محوطه جريمه شد و با يک بغل پاي فني توپ را به کنج دروازه رساند.

 

 

 

 

فولام در دقايق باقيمانده تا پايان نيمه اول، يکي دو موقعيت براي کم کردن فاصله داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند تا بازنده به رختکن برود.

 

فولام نيمه دوم را هجومي اغاز کرد اما حملات اين تيم يکي پس از ديگري خنثي مي شد. ميزبان تا بيرون محوطه جريمه خوب پيشروي مي کرد ولي در سد دفاع منسجم منچستر مي ماند.

 

 

 

 

اولين موقعيت جدي نيمه دوم را هم منچستري ها خلق کردند. شوت محکم هررا از بيرون محوطه جريمه به همان جايي رفت که گلر فولام قرار داشت.

يک دقيقه بعد يونايتد صاحب ضربه پنالتي شد. خطاي مدافع فولام روي ماتا را داور پنالتي گرفت و پوگبا به راحتي آن را تبديل به گل دوم خود و سوم تيمش بدل کرد.

 

 

 

 

دقيقه 73 و پس از اينکه دخيا ضربه سر ميتروويچ را به زيبايي مهار کرد، الکسيس سانچس روي يک ضد حمله با گلر فولام تک به تک شد اما ضربه نرم ستاره شيليايي را سرخيو ريکو راهي کرنر کرد.

دقيقه 76 فولام يک موقعيت استثنايي گلزني را از دست داد. ضربه ميتروويچ در حال خروج از خط عرضي زمين بود که بابل به آن رسيد اما از يک قدمي نتوانست دروازه را باز کند و توپ را به تير زد!

 

در دقايق باقيمانده توپي ديگر از خط دروازه ها عبور نکرد و يونايتد با اين برتري پر گل، موقتا به رتبه چهارم و بالاتر از چلسي رفت.

نظر شما