شناسهٔ خبر: 30989393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

به همت مبلغان مدارس امین ؛

دانش آموزان تهرانی جشن تکلیف گرفتند + عکس

حوزه/ حجت الاسلام فغانی از مبلغان منطقه ۲ تهران گفت: مراسم جشن تکلیف ۱۹ دانش آموز برگزیده مدارس این منطقه با همکاری مشترک مبلغان مدارس امین صادقیه تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حمیدرضا فغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه جشن تکلیف دوره جدیدی در زندگی هر فرد است، اظهار داشت: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که شیرین ترین لحظه‌های به یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: هر فردی که مکلف می‌شود باید آگاهی‌هایی از احکام دینی خود داشته باشد که توجه به نماز و روزه و رعایت برخی امور شرعی از جمله این احکام است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های تکلیف ویژه دختران و پسران است تا بدین وسیله شکر و شادى خود را از این اتفاق مهم ابراز دارند.

حجت الاسلام فغانی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا مراسم جشن تکلیف 19 دانش آموز برگزیده متوسطه دور اول از مدارس شهید جهانی نسب، شهید آندی، پژوهش، نمونه دولتی امام خمینی و شهدای بدر منطقه 2 تهران، با حضور والدین دانش آموزان و با همکاری مشترک مبلغان این منطقه در سالن اجتماعات مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) صادقیه برگزار شد.

وی افزود: سرود و همخوانی، اجرای برنامه حاملان قرآن، اقامه نماز جماعت و بیان برخی احکام شرعی از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد. 313/42

نظر شما