شناسهٔ خبر: 30803036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر کل حزب بیداری اسلامی:

۴۰ سالگی، مقدمه ای برای تثبیت انقلاب اسلامی در ایران و منطقه است

شهاب با اشاره به اینکه ۴۰ سالگی، مقدمه ای برای تثبیت انقلاب اسلامی در ایران و منطقه است، گفت: انقلابی که چشم انداز آن بلند است هیچ گاه تمام نمی شود.

صاحب‌خبر -

«فرید شهاب» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی چهل سال پر از فراز و فرود را پشت سر گذاشته است. جنگ تحمیلی ۸ ساله باعث شدسرعت پیشرفت ما در مقطعی کند شود. ما در این 40 سال رویش های زیادی داشتیم. دشمن در این سال ها تلاش داشت نظام را با روش های مختلف تخریب کند اما با وجود همه دسایس دشمن، مردم پای آرمانهای خود ایستاده اند و با حضور خود نشان می دهند که نظریه ترمیدور انقلابها در مورد انقلاب اسلامی صدق نمی کند.

 

دبیر کل حزب بیداری اسلامی اظهار کرد: وقتی دستارودهای انقلاب را بررسی می کنیم و شرایط منطقه را می بینیم، متوجه می شویم که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز یک انقلاب جهانی بزرگ است و این راه ادامه دارد، انقلابی که راه و ارمان آن ادامه دارد و چشم انداز آن بلند است هیچ گاه تمام نمی شود. ما هنوز به قله های آرمانی دست پیدا  نکردیم.

 

شهاب یادآور شد: ۴۰ سالگی مقدمه ای برای تثبیت انقلاب اسلامی در ایران و منطقه است و دوران عقب گرد نداریم، بلکه به دوران پختگی و نشاط انقلاب اسلامی رسیده ایم. همان طوری که انقلاب ایران معجزه قرن و انفجار نور بود و هیچ جامعه شناسی نتوانسته است این انقلاب را برای ملت ایران پیش بینی کند در حال حاضر هم نمی توانند در این باره اظهار نظر کنند.

 

دبیر کل حزب بیداری اسلامی از استقلال به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت:‌ پیشرفت های دوران انقلاب نسبت به دوران رضا شاه و دوران قاجار قابل مقایسه نیست. این پیشرفت ها با توجه به تمام کارشکنی ها و تهدیدات که دشمنان علیه انقلاب اسلامی به کار بردند به دست آمده است.

 

شهاب اظهار کرد: برای اینکه هرچه سریعتر به دستاوردهای مدنظر از ایجاد انقلاب اسلامی برسیم باید زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل چهارم انقلاب را با فرهنگ عاشورایی و انقلاب فراهم کنیم و با اینکار شاهد انسجام بیشتر میان نسل های انقلاب اسلامی باشیم.

 

دبیر کل حزب بیداری اسلامی با اشاره به اینکه آرمانهای انقلاب اسلامی باید در تک تک مسئولان باز تولید و شفاف سازی شود، گفت: باید فرهنگ انقلابی توسط مسئولان بیشتر از گذشته تبیین شود و هر مسئولی که خیانت می کند و از آن آرمانها دور شده است یا دوباره خود را با آنها تطبیق دهد یا اگر نمی خواهد از گردونه مسئولیت اجرایی کشور خارج شود. با این روش، انقلاب اسلامی به دست صاحب واقعی آن می رسد و این انقلاب زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار می گیرد./

 

نظر شما