شناسهٔ خبر: 30753154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

رفتن نیما به اروپا به نوشاد لطمه زده است

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز می‌گوید برادران عالمیان همیشه با هم تمرین کرده‌اند و حالا با رفتن نیما به اروپا نوشاد لطمه خورده چون حریف تمرینی خوب ندارد.

صاحب‌خبر -

جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد ملی‌پوشان تنیس روی میز در تور جهانی مجارستان اظهارداشت: عملکرد بچه‌ها خوب نبود و راضی کننده نبود، آنطور که انتظار داشتیم بچه‌ها نتوانستند خودشان را نشان دهند و به همین دلیل راضی نبودم. نوشاد مانند بازی‌های آسیایی نبود و با شرایط خوب گذشته‌اش فاصله داشت.

* رفتن نیما به فرانسه به نوشاد لطمه زده است

وی ادامه داد: با رفتن نیما برادرش به فرانسه به او لطمه خورده است و یک حریف تمرینی خوب را از دست داده است. در این رقابت‌ها در قسمت دفاع خیلی ضعیف شده بود ، زمانی که با نیما تمرین می‌کرد این شرایط وجود نداشت و کسی نیست که جای نیما را برای او پر کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارید که او بدتر نشود، گفت: نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتند، اردوهایمان یک هفته تا ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم روی او فشار بیاوریم تا به شرایط گذشته بازگردد.

 

* با یک تیم سوئد مذاکردیم، اما نوشاد برای رفتن موافقت نکرد

لطف‌الله نسبی با اشاره به اینکه یک ماه با یک تیم سوئدی در حال مذاکره بودیم، گفت: صحبت‌هایی را برای انتقال نوشاد انجام دادیم اما خودش راغب نبود که به آنجا برود چون می‌گفت آنجا سرد و زندگی‌کردن سخت است، در هر صورت رفتن او به یک تیم خوب اروپایی ضروری است، اگر کنار نیما هم باشد که دیگر خیلی بهتر خواهد بود. در سال قبل از المپیک هستیم و قطعاً اگر فکری نکنیم روی او تأثیر خواهد گذاشت ، در حال حاضر انتخابی المپیک هم شرایطش تغییر کرده و دیگر منطقه به منطقه نیست و همه آسیا باید با هم بازی کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان تا مسابقات قهرمانی جهان چگونه خواهد بود، گفت: ما امسال مسابقات عمان را پیش رو داریم و در اوایل سال آینده نیز به تور جهانی قطر می‌رویم، بعد از آن قرار است اردوی مشترکی را با تیم ملی مجارستان داشته باشیم و پس از آن راهی بلژیک محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما