شناسهٔ خبر: 66349913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پرونده یک هشتم بسته شد؛ یک چهارم در غیاب سرخابی‌ها برگزار می‌شود

بازی‌های باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز (جمعه) برگزار شد و 8 تیم راه یافته به مرحله بعد مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دیروز (پنج شنبه) با بازی مس رفسنجان و پیکان آغاز شد که این بازی در دقایق قانونی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید و شاگردان نویدکیا در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه 5-4، پیکان را شکست داده و در جمع 8 تیم برتر جام حذفی حضور یابند.

7 بازی باقی‌مانده نیز در روز جمعه برگزار شد که در این میان تیم های گل گهر سیرجان، ملوان و هوادار موفق شدند صعود بی‌دردسری را در وقت های قانونی تجربه کنند. فجر سپاسی، مس سونگون و سایپا که حریفان آن‌ها بودند، از دور این رقابت‌ها کنار رفتند.

مس کرمان و چادرملو در دیداری که تماما لیگ یکی بود، بازی را با نتیجه 1-1 به اتمام رساندند تا در ضیافت پنالتی‌ها، چادرملو با نتیجه 5-3 بر حریف خود غلبه کند. از این رو تیم چادرملو اردکان تنها تیم لیگ یکی حاضر در یک چهارم نهایی است.

در مهم ترین بازی این مرحله اما پرسپولیس باز هم نتوانست مقابل آلومینیوم طلسم شکنی کند و در شرایطی که سرخپوشان آخرین باختشان در لیگ برتر و جام حذفی مقابل ایرالکو بود، باز هم بازی را به آن‌ها واگذار کردند. پرسپولیس که در این بازی دو بار کامبک خورد و نتیجه های 2-0 و 4-2 را با با 2-2 و 4-4 عوض کرد، در ضربات پنالتی 6-5 شکست خورد تا تنها تیم تهرانی حاضر در یک چهارم نهایی جام حذفی، هوادار باشد!

آخرین تیم راه یافته به یک چهارم نیز سپاهان بود که مقابل استقلال ملاثانی لیگ یکی قرار گرفت؛ این بازی در 90 دقیقه 1-1 به اتمام رسید و گل پیروزی بخش طلایی پوشان را شهریار مغانلو در دقیقه 119 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا سپاهان قبل از بازی حساسش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، با روحیه مضاعفی به استقبال این بازی برود.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما