شناسهٔ خبر: 30731484 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

واريز سود سهام عدالت مشمولان ادامه دارد

صاحب‌خبر -
واريز سود سهام عدالت مشمولان ادامه دارد
خبرگزاري آريا - رئيس کل سازمان خصوصي سازي گفت: اين سازمان به تدريج در حال دريافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالي 96 از شرکتهاي سرمايه پذير است و به مرور اين سود را ميان گروه هاي مختلف مشمولان توزيع مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، پوري حسيني گفت: پس از برگزاري مجامع عمومي، شرکت‌ها طبق قانون 8 ماه فرصت دارند سود تقسيمي خود را پرداخت کنند.
رئيس کل سازمان خصوصي سازي افزود: براين اساس اين سازمان به تدريج در حال دريافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالي 96 از شرکتهاي سرمايه‌پذير است و به مرور اين سود را ميان گروه هاي مختلف مشمولان توزيع مي‌کند.
وي اذعان داشت: تا به امروز سود سهام عدالت همه مشمولان مربوط به کميته امداد و سازمان بهزيستي پرداخت شده است و مشمولان مربوط به گروه روستائيان و عشاير نيز به تدريج در حال دريافت سود سهام عدالت خود هستند.
رئيس کل سازمان خصوصي سازي افزود: بر اين اساس با پايان يافتن توزيع سود سهام عدالت ميان مشمولان مربوط به گروه روستائيان و عشاير، توزيع سود سهام عدالت ميان مشمولان ساير گروهها نيز به تدريج آغاز خواهد شد.
وي در خصوص زمان آزادسازي سهام عدالت نيز گفت: لايحه آزادسازي اين سهام سال گذشته توسط دولت به مجلس ارائه شد و در حال حاضر اين لايحه در دست بررسي است. بر اين اساس به محض اين که بررسي ها در اين زمينه به نتيجه برسد، اطلاع رساني لازم در اين خصوص انجام خواهد شد.
-->

نظر شما