شناسهٔ خبر: 30707373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آرسنال 2 - 0 چلسي؛ توپچي ها، برنده جنگ سهميه

آرسنال موفق شد با نمايش تماشايي با دو گل چلسي را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

آرسنال که در نيمه اول با ارائه نمايشي طوفاني به دو گل رسيد و موقعيت هاي فراواني را نيز از دست داد، در نيمه دوم جريان بازي را کنترل کرده و در نهايت موفق شد با برتري 0-2، جايگاه پنجم را از منچستريونايتد پس بگيرد.

 

بازي با حملات آرسنال آغاز شد و اين تيم در همان دقيقه 5 مي توانست روي ارسال لاکازت و ضربه اوباميانگ به گل برسد اما ضربه مهاجم گابني با اختلاف از کنار دروازه رد شد.

 

در دقيقه 10 چلسي اولين موقعيت خود را روي ارسال زميني آسپليکوئتا به دست آورد اما ضربه والي ادن هازارد از بالاي دروازه به بيرون رفت.

 

 

3 دقيقه بعد توپچي ها تا آستانه زدن گل اول نيز پيش رفتند اما ضربه سر کوشيلني روي ارسال دقيق توريرا با عکس العمل تماشايي کپا همراه شد.

 

اما بالاخره در دقيقه 14 آرسنال به گل رسيد. ارسال زميني بيرين در محوطه به لاکازت رسيد و او با ضربه اي دقيق به گوشه دروازه موفق شد قفل دروازه چلسي را باز کند.

 

 

در دقيقه 17 يک بار ديگر اوباميانگ در مقابل دروازه چلسي صاحب فرصت گلزني شد اما اين بار ضربه او با واکنش دروازه بان چلسي همراه شد.

 

جريان بازي فوق العاده پيش مي رفت و تنها يک دقيقه بعد و با پاس داويد لوييز، پدرو تا آستانه گلزني نيز پيش رفت اما ضربه او با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

 

در اواسط نيمه اول اوباميانگ اين بار با يک قيچي برگردان ديدني قصد دروازه چلسي را کرد اما اين بار بدشانس بود که ضربه تماشايي او به بيرون رفت.

 

 

اما حملات آرسنال بالاخره نتيجه داد و در دقيقه 37 و روي ارسال سوکراتيس و آفسايد گيري غلط مدافعان چلسي، کوشيلني موفق شد با ضربه اي با شانه خود گل دوم را نيز به ثمر برساند.

 

 

 

در لحظات پاياني نيمه اول چلسي بهترين فرصت را براي کاهش اختلاف به دست آورد اما ضربه سر آلونسو روي ارسال ويليان به ديرک دروازه برخورد کرد و آرسنال با برتري 0-2 راهي رختکن شد.

 

اولين فرصت نيمه دوم براي چلسي ايجاد شد اما ضربه مارکوس آلونسو روي ريباند از بالاي دروازه برند لنو به بيرون رفت.

 

در دقيقه 64 و در مقابل شلوغي دروازه چلسي، آرون رمزي با حرکت تماشايي کولاسيناچ در مقابل دروازه صاحب موقعيت شد اما کپا با عکس العملي تماشايي دروازه تيمش را نجات داد.

 

در ادامه ويليان با ضربه اي محکم مي توانست دروازه آرسنال را باز کند اما حضور به موقع کوشيلني برابر توپ مانع رخ دادن اين اتفاق شد.

 

در دقيقه 80 و روي ارسال آلونسو، چلسي مي توانست اختلاف را به حداقل برساند اما برند لنو با عکس العملي تماشايي توپ را دور کرد. در ادامه جريان بازي آرام شد و در نهايت آرسنال با همان دو گل چلسي را مغلوب کرد

نظر شما