شناسهٔ خبر: 30706006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آرسنال 2 _ چلسي 0؛ پيروزي بزرگ توپچي ها در دربي لندن

صاحب‌خبر -
آرسنال 2 _ چلسي 0؛ پيروزي بزرگ توپچي ها در دربي لندن

خبرگزاري آريا- آرسنال با شايستگي موفق شد در دربي لندن چلسي را با نتيجه 2-0 شکست دهد.

به گزارش آريا،  آخرين بازي شنبه شب از ليگ برتر انگليس، با پيروزي 2-0 آرسنال در دربي لندن پايان يافت تا توپچي ها به رده پنجم بازگردند.آخرين مسابقه شنبه شب از هفته 23 ليگ برتر انگليس، ميان تيم هاي آرسنال و چلسي در امارات برگزار شد. اين مسابقه علاوه بر حساسيت به لحاظ رقابت ريشه دار دو تيم در لندن، از منظر جدولي نيز بسيار اهميت داشت.

در چند دقيقه ابتدايي مي رفت که بي دقتي بازيکنان چلسي کار دستشان بدهد و آرسنال به موقعيت گلزني دست پيدا کند. در دقيقه 4، پير امريک اوباميانگ فرصت گلزني خوبي را از دست داد. ميزبان بازي را خوب شروع کرده بود. در دقيقه 10، ادن هازارد روي سانتر آزپيليکوئتا مي رفت که دروازه را باز کند اما ناموفق بود. در دقيقه 13، ضربه سر کوشيلني توسط کپا سيو شد. يک دقيقه بعد آرسنال توسط الکساندر لاکازت به گل رسيد. يک اشتباه از آزپيليکوئتا و توپ ربايي عالي از اوباميانگ، باعث شد تا مهاجم گابني فرصت خوبي داشته باشد اما واکنش به موقع از دروازه بان اسپانيايي چلسي، مانع از گلزني اوبا شد. در دقيقه 19، آبي پوشان يک شانس فوق العاده را از دست دادند.

پاس بلند داويد لوئيز براي پدرو، و ضربه وينگر چلسي که با فاصله اندکي نسبت به دروازه، بيرون رفت. ضربه جورجينيو راهي به دروازه نداشت. اين ضربه توسط آرون رمزي پاسخ داده شد که با واکنش خوب از کپا همراه بود. در دقيقه 27، ضربه آکروباتيک اوباميانگ با فاصله نه چندان زيادي از کنار دروازه راهي اوت شد. بازي جذاب و ديدني دنبال مي شد. در دقيقه 39، توپچي ها توسط لورن کوشيلني به گل دوم خود نيز رسيد. در دقايق پاياني نيمه نخست، ضربه سر مارکوس آلونسو به تيرک دروازه برند لنو برخورد کرد. نيمه نخست با نتيجه 2-0 به سود آرسنال خاتمه يافت.

با شروع نيمه دوم، چلسي براي گلزني فشار مي آورد. حرکت خوب از ويليان و پاس او به پدرو، با ضربه نااميد کننده اين بازيکن از بالاي دروازه بيرون رفت. شوت مارکوس آلونسو نيز بهتر از ضربه پدرو نبود. حرکت کولاشيناچ و چند رفت و آمد، مي رفت که دروازه چلسي براي بار سوم باز شود. فرار هکتور بيرين در صحنه اي مشکوک به آفسايد، مي توانست شانسِ خوبي براي توپچي ها ايجاد کند که توپ به کرنر رفت. بلافاصله چلسي مي توانست به گل برسد که ضربه بارکلي تازه به بازي آمده، بي حاصل بود. حرکت انفرادي هازارد و ضربه او نيز با گل همراه نشد. مصدوميت هکتور بيرين باعث شد تا محمد النني به بازي بيايد. حرکت ايووبي و پاس او به النني، با ضربه بي دقت بازيکن مصري به بيرون رفت. آنتوني تيلور، 6 دقيقه وقت تلف شده اعلام کرد. حرکت بارکلي و پاس او به ژيرو، با ضربه اي از مهاجم فرانسوي همراه نشد و توپ از زير پاي او فرار کرد. بازي با نتيجه 2-0 به سود چلسي تمام شد.

نظر شما