شناسهٔ خبر: 30683220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيشرفت هاي علمي يکي از دستاورد هاي انقلاب اسلامي است

صاحب‌خبر -
پيشرفت هاي علمي يکي از دستاورد هاي انقلاب اسلامي است
خبرگزاري آريا - کيش-ايرنا-امام جمعه کيش گفت:پيشرفت هاي علمي در زمينه هاي مختلف از دستاورد هاي انقلاب و رشد سريع علم در ايران نشان دهنده جديت در امر آباداني و پيشرفت کشور است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين احمد حسن زاده درخطبه هاي نماز جمعه کيش؛ عضويت ايران در جمع هشت کشور برتر در توليدات هوا و فضا دارا بودن رتبه ششم در توليد زيردريايي و رتبه هشتم در توليد اورانيوم با تامين 20درصد از اورانيوم جهان، دومين کشور توليدکننده پهباد رادارگريز بودن و حضور در بين پنج کشور برتر جهان در زمينه المپيادها را از جمله دستاوردهاي انقلاب اسلامي برشمرد و تاکيد کرد بايد قدردان اين نظام باشيم .
وي همچنين با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به خطبه فدکيه بعنوان يکي از ارزشمندترين خطبه هاي ايشان گفت : يکي از آثار خطبه فدکيه اين است که حضور زن در ميدان هاي اجتماعي به شرط رعايت حجاب مورد تاييد دين است و زنان در هر جايگاهي مي بايست رعايت حجاب اسلامي را در نظر بگيرند.
امام جمعه کيش با اشاره به جلسه خداحافظي و معرفي فرمانده سابق و جديد انتظامي کيش گفت: از خدمات سرهنگ رحيم جهانبخش که افسري انقلابي، مومن و تحصيلکرده است قدرداني مي کنم.
وي اضافه کرد :سرهنگ جهانبخش در مدت سه سال ماموريت، منشا خدمات خوبي براي امنيت، بخصوص امنيت اخلاقي در جزيره کيش بود.
امام جمعه کيش همچنين انتصاب سرهنگ علي اصغر جمالي به فرماندهي انتظامي کيش را تبريک گفت و افزود: يکي از کارهاي خوب سردار اشتري، انتخاب فرمانده انتظامي از بدنه انتظامي کيش بود که به حُسن انتخاب ايشان نيز تبريک مي گويم؛
حسن زاده توجه به معضلات اجتماعي، مبارزه با فساد و توجه ويژه به حوزه حجاب و حفظ آن را از فرماندهي جديد انتظامي کيش خواستار شد.
وي همچنين با بيان اين مطلب که کيش نيروهاي متدين، مدبر و انقلابي خوبي دارد به مسئولان توصيه کرد که از نيروهاي انقلابي و خدوم در جزيره کيش بيشتر استفاده کنند.
1341/1339
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما