شناسهٔ خبر: 30683292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کیش:

پیشرفت های علمی یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است

کیش-ایرنا-امام جمعه کیش گفت:پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف از دستاورد های انقلاب و رشد سریع علم در ایران نشان دهنده جدیت در امر آبادانی و پیشرفت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده درخطبه های نماز جمعه کیش؛ عضویت ایران در جمع هشت کشور برتر در تولیدات هوا و فضا دارا بودن رتبه ششم در تولید زیردریایی و رتبه هشتم در تولید اورانیوم با تامین 20درصد از اورانیوم جهان، دومین کشور تولیدکننده پهباد رادارگریز بودن و حضور در بین پنج کشور برتر جهان در زمینه المپیادها را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد باید قدردان این نظام باشیم .
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به خطبه فدکیه بعنوان یکی از ارزشمندترین خطبه های ایشان گفت : یکی از آثار خطبه فدکیه این است که حضور زن در میدان های اجتماعی به شرط رعایت حجاب مورد تایید دین است و زنان در هر جایگاهی می بایست رعایت حجاب اسلامی را در نظر بگیرند.
امام جمعه کیش با اشاره به جلسه خداحافظی و معرفی فرمانده سابق و جدید انتظامی کیش گفت: از خدمات سرهنگ رحیم جهانبخش که افسری انقلابی، مومن و تحصیلکرده است قدردانی می کنم.
وی اضافه کرد :سرهنگ جهانبخش در مدت سه سال ماموریت، منشا خدمات خوبی برای امنیت، بخصوص امنیت اخلاقی در جزیره کیش بود.
امام جمعه کیش همچنین انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی به فرماندهی انتظامی کیش را تبریک گفت و افزود: یکی از کارهای خوب سردار اشتری، انتخاب فرمانده انتظامی از بدنه انتظامی کیش بود که به حُسن انتخاب ایشان نیز تبریک می گویم؛
حسن زاده توجه به معضلات اجتماعی، مبارزه با فساد و توجه ویژه به حوزه حجاب و حفظ آن را از فرماندهی جدید انتظامی کیش خواستار شد.
وی همچنین با بیان این مطلب که کیش نیروهای متدین، مدبر و انقلابی خوبی دارد به مسئولان توصیه کرد که از نیروهای انقلابی و خدوم در جزیره کیش بیشتر استفاده کنند.
1341/1339

نظر شما