شناسهٔ خبر: 30682424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فاطمیه دارالشفایی برای درمان درد‌ها

نماینده، ولی فقیه در نایین گفت: ایام فاطمیه مانند دارالشفایی است که همه ما باید به آن پناه ببریم و درمان همه درد‌های خود را طلب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام «سیدعلی سجادی» ضمن اشاره ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در آستانه ایام فاطمیه باید محافل ما رنگ تقوا، معنویت، معارف الهی و اهل بیت (ع) را به خود بگیرد چرا که این‌ها همه راه نجات ما در دنیا و آخرت است، و نگه داشتن حرمت ایام فاطمیه و شناخت عظمت حضرت زهرا (س) می‌تواند برای ما راه گشا باشد که با پیمودن راه ایشان می‌توانیم رضای خداوند را در پیشه رو داشته باشیم.

 نماینده، ولی فقیه در نایین با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: آن امام بزرگوار فرمودند: «برای ما درمان زهرا (س) در نزد خداوند ۹ اسم است» یعنی خداوند برای آن حضرت اسم تعیین کرده است آن هم نه یکی ۹ اسم فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، رضیه، مرضیه، محدثه و زهرا قرار داده و این‌ها نام‌هایی هستند که خداوند برای شخصیت بزرگی، چون زهرا (س) قرار داده است و معصومین (ع) نیز این اسم را تفسیرکرده اند.

سجادی راه نجات انسان را نزدیکی به خدا دانست و گفت:برای نزدیک شدن به خدا باید به معصومین (ع) متوسل شد و این امر نه تنها در‌های بسته دنیا را به سوی ما می‌گشاید بلکه آخرت ما را نیز آباد خواهد کرد و درمانگاه و حلال مشکلات ملت ها، راه سعادت، راه رسیدن به خدا در خانه حضرت زهرا (س) است.

وی اظهارکرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم که کشورمان امروز قطب قدرت در مقابل استکبار جهانی و چونان شاخی بر سینه آن‌ها است و اوج کینه و دشمنی آن‌ها به خاطر همین پدیده است چرا که اگر ما جایگاهی نداشتیم آن‌ها هم با ما دشمنی نمی‌کردند، هرگاه به ما میدان بدهند و جلوی ما را باز بگذارند باید به حقانیت خود شک کنیم آن‌ها دست از دشمنی بر نخواهند داشت و ما به کوری چشم دشمنان، چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و دشمن آرزوی خود را به گور خواهد برد.

امام جمعه نایین تصریح کرد: ایام فاطمیه مانند دارالشفایی است که همه ما باید به آن پناه ببریم و اگر از نماز بندگی، کربلا، شهدا دور شویم، شیاطین ما را با خود می‌برند.

 

انتهای پیام/پ

ایام فاطمیه در اصفهان

 

نظر شما