شناسهٔ خبر: 66347311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه اردستان مطرح کرد:

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

امام جمعه اردستان :امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود امام جمعه اردستان: امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تامین شود.

صاحب‌خبر -

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان با اشاره به هفته گرامیداشت کار و کارگر و سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: در فرهنگ دینی کار این دو قشر به نوعی جهاد تشبیه شده و بنایراین وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی کارگران و معلمان را تأمین کنند.
امام جمعه اردستان با اشاره به ۱۷ شوال روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای افزود: در منطقه اردستان با تمامی کمبود امکانات این ورزش در بین جوانان جای گرفته، اما ۱۵ سال است که کلنگ یک زورخانه زده شده و هنوز نیز تکمیل نشده که امید می‌رود با همکاری مسئولان و خیران این مکان آماده شود.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: مسئولان باید زمینه ورزش و تفریح جوانان را بیشتر مهیا کنند و اداره‌های متولی نسبت به تجهیز و فعال کردن هیئت‌های ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام دهشیری با اشاره به هفته سلامت نیز گفت: در این حوزه در شهرستان اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون دربیمارستان اردستان برای ارائه خدمت ۲۴ متخصص حضور دارند.
وی با اشاره به اجرای طرح نور به فرماندهی نیروی انتظامی نیز افزود: حجاب واجب شرعی بوده که قانونی نیز است، بی‌حجابی جرم است و همه باید برای اجرای این طرح کمک کنند، منحرف کردن جوانان و از بین بردن غیرت به دنبال کشف حجاب رخ می‌دهد و نباید از کنار اینها به راحتی گذشت.
امام جمعه اردستان با اشاره به جاری شدن سیل در مناطق مختلف شهرستان که خسارت‌هایی به بار آورد، گفت: خسارت‌هایی که سیل و بارش به وجود می‌آورد تقصیر کم کاری برخی مسئولان است.

نظر شما