شناسهٔ خبر: 30662296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سارق برای فرار از ارتفاع ۱۲ متری پرید

شرق نوشت:ساعت ۱۰ صبح، پنجمین روز از دی‌ماه مأموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، در محدوده میدان هفتم‌تیر، یک دستگاه خودروی سواری را مشاهده و با توجه به ظن مسروقه‌بودن آن، مشخصاتش را از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت استعلام کردند که مشخص شد این خودرو مسروقه است.

صاحب‌خبر -

مأموران به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند اما وی با شنیدن دستور پلیس به‌سرعت از محل دور شد و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد تا اینکه در نهایت در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و نداشتن تعادل با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد اما راننده برای فرار از دست مأموران، از خودرو پیاده شد و خود را از پل رسالت به پایین پرت کرد. 

سارق پس از پریدن از بالای پل که ۱۲ متر ارتفاع دارد، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن ازجمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی مأموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. 

خودروی متهم که دچار آسیب جدی شده بود، به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت باتری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد. 

متهم پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و با اشاره به اینکه ۱۲ فقره سابقه کیفری دارد، به جرائم خود مبنی بر سرقت ۳۰۰ باتری خودرو پس از آزادی یک‌ماهه‌اش از زندان اعتراف و اقرار کرد هر باتری را ۶۰  هزار تومان به مال‌خران فروخته است.

۲۳۳۰۲

نظر شما