شناسهٔ خبر: 30586713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انبار لوازم جشن تولد در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد

تهران- ایرنا- سوله ای 300 متری که در آن انواع وسایل جشن تولد و مواد محترقه در آن وجود داشت دچار آتش سوزی شد که یک مرد 30 ساله در این حادثه دچار مصدومیت شد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر یکشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 و 11 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی انبار کالا در جاده خاوران شهرک صنعتی بهارستان به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: سوله ای دو طبقه مسقف به وسعت 300 متر که در آن مقدار زیادی لوازم جشن تولد و به ویژه فشفشه و ترقه وجود داشت آتش کاملا شعله ور بود.
وی ادامه داد: در کنار این سوله کارگاه های زیادی وجود داشت که احتمال سرایت آتش به این کارگاه ها وجود داشت که بلافاصله آتش نشانان از طریق بریدن سقف های شیروانی این سوله و همچنین نفوذ به داخل انبار وارد عملیات شدند و موفق شدند لحظاتی قبل این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: در میان شعله های سرکش آتش یک مرد 30 ساله گرفتار بود که آتش نشانان موفق شدند این فرد مصدوم را از میان شعله های آتش خارج کنند و این فرد توسط عوامل اورژانس روانه مراکز درمانی شد.
وی یادآور شد: آتش نشانان در حال حاضر مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند و علت این آتش سوزی نیز تحت بررسی کارشناسان آتش نشانی قرار دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مالکان انبارهای مواد محترقه و قابل اشتعال توصیه کرد که سیستم ایمنی این انبارها را افزایش داده و با کاهش و افزایش دمای این انبارها احتمال آتش سوزی وجود خواهد داشت به همین منظور نسبت به افزایش سیستم تهویه و همچنین تجهیز امکانات مناسب آتش نشانی اقدام کنند.
تهرام/7243//1348

نظر شما