شناسهٔ خبر: 30568539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مصوبات ستاداقتصادي براي دستگاهها ازجمله صداوسيما الزاميست

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- وزيرکشور و رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور در دوازدهمين نشست اين ستاد ضمن تاکيد بر هماهنگي قوا و دستگاههاي اجرايي در اطلاع رساني درست و به موقع و استفاده از اطلاعات صحيح در تمام حوزه ها بوي‍‍ژه مباحث اقتصادي گفت: مصوبات و تصميمات ستاد براي تمامي دستگاهها از جمله صدا و سيما الزاميست.

به گزارش ايرنا ازپايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، در اين نشست که عصر شنبه در وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحماني فضلي از رسانه هاي گروهي به وي‍ژه صدا و سيما خواست در طرح مسائل و موارد اقتصادي بويژه موضوعات مرتبط با بودجه سال آينده از افراد مطلع و آگاه به موضوع در کنار نمايندگاني از دستگاه هاي اجريي مربوط به موضوع دعوت کنند.
وي يادآور شد: رسانه ها و صدا و سيما بايد مراقبت کنند که انتقادات کاملا منصفانه و کارشناسي ارائه شود چرا که ارائه برخي اطلاعات ناقص برغم تلاش هاي صورت گرفته براي برون رفت از مشکلات اقتصادي مي تواند موجب قضاوت هاي نادرست شود.
وزير کشور تصريح کرد: دستگاهها در مقابل انتشار اطلاعات نادرست اقتصادي به جاي پاسخگوئي، منفعلانه عمل نکنند؛ اگر اينگونه موارد مديريت نشود کار سخت تر خواهد شد.
رحماني فضلي با اشاره به گزارش نهادهاي عضو درخصوص تأمين نيازهاي ضروري کشور اظهار کرد: براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي بايد مراقبت لازم از مبدأ تا مقصد از سوي شبکه هاي نظارت و توزيع صورت گيرد.
وي با اشاره به در پيش بودن جشن هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، از استانها خواست پيگير طرح هاي بزرگ ملي و آماده افتتاح باشند.
رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور با تأکيد بر تلاش ستادهاي مجري طرحهاي ويژه نوروزي براي تأمين نيازهاي مردم در آستانه سال نو گفت: اصناف نيز مي توانند با ظرفيت مردمي خود پاي کار بيايند تا شاهد نشاط اجتماعي در آستانه ورود به سال جديد باشيم.
رحماني فضلي عنوان کرد: ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور، نهادي نوپاست و در طول مدت فعاليت خود تلاش کرده است با کمک ساير دستگاه ها به بهبود روند کارها کمک کند هر چند که معتقديم اين ستاد مي تواند در آينده بهتر هم عمل کند.
وزيرکشور در پايان به تلاش مذبوحانه دشمنان مردم ايران در سالگرد حوادث دي ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ به لطف خداوند و هوشياري مردم کشور، تحرکات تبليغاتي دشمن نتوانست بر روحيه مردم اثر بگذارد و ضد انقلابيون وابسته به بيگانه بيش از پيش مأيوس شدند.
در اين نشست همچنين نمايندگان وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهاي عضو ستاد نيز به تشريح آخرين اقدامات انجام شده در راستاي اجراي مصوبات جلسات ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور در زمينه هاي اطلاع رساني بودجه سال 98، چگونگي تأمين کالاهاي اساسي مورد نياز کشور و چگونگي نظارت بر فرآيند تأمين و عرضه اقلام ضروري مردم پرداختند.
شبک**1983**1708
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما