شناسهٔ خبر: 30566674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

رحمانی فضلی در دوازدهمین جلسه ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور:

مصوبات و تصمیمات ستاد برای تمامی دستگاهها از جمله صدا و سیما الزامیست/ دستگاهها در پاسخگویی به انتشار اطلاعات نادرست اقتصادي، منفعلانه عمل نكنند

دکتر رحماني فضلي وزير كشور و رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور در دوازدهمين نشست اين ستاد ضمن تاکید بر هماهنگي قوا و دستگاههاي اجرايي در اطلاع رساني درست و به موقع و استفاده از اطلاعات صحيح در تمام حوزه ها بوي‍‍ژه مباحث اقتصادي گفت: مصوبات و تصمیمات ستاد برای تمامی دستگاهها از جمله صدا و سیما الزامیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ در اين نشست كه عصر امروز در وزارت كشور برگزار شد، دكتر رحماني فضلي وزير كشور و رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور؛ از رسانه هاي گروهي به وي‍ژه صدا و سيما خواست؛ در طرح مسائل و موارد اقتصادي بويژه موضوعات مرتبط با بودجه سال آينده از افراد مطلع و آگاه به موضوع در كنار نمايندگاني از دستگاههاي اجرائي مربوط به موضوع دعوت و مراقبت نمایند و انتقادها بايد كاملا منصفانه و كارشناسي ارائه گردد، چرا كه ارائه برخي اطلاعات ناقص برغم تلاشهاي صورت گرفته براي برون رفت از مشكلات اقتصادي مي تواند موجب قضاوتهاي نادرست شود.

 دكتر رحماني فضلي گفت: دستگاهها در مقابل انتشار اطلاعات نادرست اقتصادي به جاي پاسخگوئي، منفعلانه عمل نكنند؛ اگر اينگونه موارد مديريت نشود كار سخت تر خواهد شد. 

رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور با اشاره به گزارش نهادهاي عضو درخصوص تأمين نيازهاي ضروري كشور گفت: براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي بايد مراقبت لازم از مبدأ تا مقصد از سوي شبكه هاي نظارت و توزيع صورت گيرد. 

دكتر رحماني فضلي با اشاره به در پيش بودن جشن هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، از استانها خواست پيگير طرحهاي بزرگ ملي و آماده افتتاح باشند. 

وزير كشور با تأكيد بر تلاش ستادهاي مجري طرحهاي ويژه نوروزي براي تأمين نيازهاي مردم در آستانه سال نو گفت: اصناف نيز مي توانند با ظرفيت مردمي خود پاي كار بيايند تا شاهد نشاط اجتماعي در آستانه ورود به سال جديد باشيم. 

رئيس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور، نهادي نوپاست و در طول مدت فعاليت خود تلاش كرده است با كمك ساير دستگاهها به بهبود روند كارها كمك كند هر چند كه معتقديم اين ستاد مي تواند در آينده بهتر هم عمل كند. 

وزير كشور در پايان به تلاش مذبوحانه دشمنان مردم ايران در سالگرد حوادث دي ماه سال گذشته اشاره كرد و گفت:‌ به لطف خداوند و هوشياري مردم كشور، تحركات تبليغاتي دشمن نتوانست بر روحيه مردم اثر بگذارد و ضد انقلابيون وابسته به بيگانه بيش از پيش مأيوس شدند.

در اين نشست همچنين نمايندگان وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهاي عضو ستاد نيز به تشريح آخرين اقدامات انجام شده در راستای اجراي مصوبات جلسات ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي كشور در زمينه هاي اطلاع رساني بودجه سال 98، چگونگي تأمين كالاهاي اساسي مورد نياز كشور و چگونگي نظارت بر فرآيند تأمين و عرضه اقلام ضروري مردم پرداختند.

نظر شما