شناسهٔ خبر: 30558970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام رئیسی: تقویت معنویت بدون مقابله با ظلم و مستکبرین عملیاتی نخواهد شد

R41347/P/S6,1188/CT12

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تقویت معنویت بدون مقابله با ظلم و مستکبرین عملیاتی نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در دیدار کاردینال‌های فرانسوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه مأموریت حضرت مسیح(ع) و امام رضا(ع) در جلب توجه بندگان به خداوند یکی است، اظهار داشت: حضرت عیسی مسیح(ع) با تمام وجود محو در خداوند متعال بود.

وی افزود: امام رضا(ع) بنیان‌گذار گفت‌وگوی بین ادیان بودند و در زمان حضورشان در این منطقه علمای طراز اول ادیان، مذاهب و نحله‌های فکری به حضور ایشان شرفیاب شده و با ایشان درباره مهمترین مسائل اعتقادی به گفت‌وگو می‌پرداختند و به همین جهت ایشان به عالم آل محمد علیهم السلام مشهور شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جهان تشنه معنویت و نیازمند ارتباط با خداست. جهل و تعصب موجب تعطیل شدن تفکر و تعقل و حجابی در برابر کشش فطری انسان‌ها به سمت خداوند متعال است.

رئیسی ابراز کرد: انسان‌های خودخواه برای منافع خود به دنبال گسترش جهل در میان انسان‌ها هستند، بنابراین اشتراک دیدگاه ما و شما در زمینه لزوم تقویت معنویت، بدون مقابله با ظلم و مستکبرین عملیاتی نخواهد شد.همه وظیفه داریم در مقابل الحاد و ظلم به جوامع بشری بایستیم.

انتهای پیام/ز 

نظر شما